GIC Tassajaras Sol NFO a09
Jag vill visa upp min gamla dam & min lilla gosekatt, nämligen Solveig, eller som hon heter i stamtavlan GIC S*Tassajaras Sol. Solveig har lämnat 4 kullar med vackra kattungar efter sig. En katt efter Solveig har vi kvar här hemma & det är S*On Tin Tio´s I Will Follow NFO a23 "Emil", han har 2xCAC och 2xCAP..
Jag tänkte spara en hona ur hennes senaste kull för drygt fyra år sedan en pga bla skilsmässa så beslöt jag mig för att sälja henne, hon heter S*On Tin Tio´s Sarassa NFOn0923, hon är en mycket snygg hona.
Solveig blir om bara några veckor 11 år, och Emil blir 9 år i början på nästa år..

Härligt med så gamla skogisar.
Susanna

#3, Vad roligt att få se Diva, henne såg jag ju när hon var bebis, det syns att hon är en dotter till Emil dom är så lika varandra…
#4, Vilken söt liten Emil du har, kul att få se min Emils barnbarnsbarn, hihi!!
#5, Åhh lilla Sarassa, eller ska man säga stora Sarassa,,hon är så vacker och det har hon alltid varit. Här ska du få se en som är lik henne, det är en dotter till Sarassas kullsyster Sassa, Hon heter Ringboms Tindra och hon ägs av min dotter..

#8, Ja din katt är ju så himla fin, henne har jag varit in & kikat på flera gånger.=),

#9, Åhh lilla stumpan Sarassa, hon är så söt,,, Ja dom är verkligen lika varandra Sarassa & Tindra, det syns ju att dom är släkt=)
Har tre finfina barnbarn här hemma som är helt underbara.
De har ett underbart temperament och jag ser fram emot vad fortsättningen skall bli tillsammans med min nya kille Leo;)
Ge den gamla damen en stor puss ifrån oss;)
"7 og her er Divas son , som var mest like henne

og resten av kullet som da alle er Emils barnebarn

Sarassas Son Conrad: