Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 400 ggr
ariel
0

S*Palamicu's Baloo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min hanes sista kull blev hos www.paviljongen.net. Det blev 2pojkar o 1hona.Dom är födda:22/7-07.Nu finns det en pojke kvar som letar hem. Broder Bob ns 23…

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

ariel
0

Här är han 6veck…

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

En bild till…12v

Marina/ S*Karmskogen's

bustrollet
0

Oj oj vad fin han är.Synd du blev tvungen att kastrera Baloo för det blir så fina avkommor efter honom.Ja nu är jag ju lite partisk som har 3 kissar efter honom hi hi

ariel
0

Ja han är jättefin o pälsig ska han vara också…Tycker också att det var synd på Baloo ,men är det någon som vet så är det ju du Madde…Han kommer ju i vilket fall alltid vara en bra x-tra pappa.Tack för mailen…Kramizzar o nospussar till kissarnaFlört

Marina/ S*Karmskogen's

Labolina_73
0

#3 Partisk eller ej,, :-) du köpte valan avkommorna just för att du tyckte att dom var fina? ;-)

*flin*

//L

SKOGSGLIMTAN
0

Gud så fin din kille Bob är,, älskar den looken på kattungar. Hoppas du hittar ett fint hem till honom också. Jag längtar så tills min lilla tjej Amazon kommer hem,,*ler*.

*Kram Eva-Helen*

Ps. Vad trist att det regnade på hela eran semester, men om Ni ska till thailand sedan så kan jag varmt rekommendera vårt boende, hör av dig om du vill veta mer om det, har massa bilder från Phuket.

ariel
0

#6 Tack så mkt…Hoppas också att han får ett bra hem snart…Förstår att du läntar efter sötnosen.Snart har  du henne i din famn…        Jättetrist semester men vi får sikta på Thailand nästa år. Skulle vara jättekul om du kunde maila lite bilder från Phuket. Vet ju många som åker dit år efter år. Har hört att det måste upplevas för o kunna förstå hur underbart o vackert det är. Kram/Marina

Marina/ S*Karmskogen's