Örebro 27okt
Hej. Tänkte höra med er om när ni tror att man får svar om man kom med eller inte?
Vilka ska dit, med vilken/Vilka katter??

Hej, bekräftelserna är på gång, domarfördelningen är precis utlagd på hemsidan
www.nerk.se

Mimmie, jag är där
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#1 okej tack.. :)
#2 japp det vet jag redan.. :) ska du ställa söndan också? det ska därimot inte jag… måste ju hinna hem till norge igen till måndag morgon..
Några fler som ska dit???

Mimmie, söndag är bara propaganda, ingen utställning

Nu har jag fått min bekräftelse på att jag och S*Klimpens Gloria är välkommna på KM i Örebro till helgen… Det ska bli så kul.. Vilka fler är det som ska dit??
Jag hade också tur att komma med. Problemet är bara att jag inte har något burskynke ännu. Håll tummarna att jag kan fixa det. Ska bli roligt att träffa lite nya kattälskare./Mvh Laila.

#6 behöver du låna ett burskynke? vilken storlek?
Tack Kerstin! Jag har pratat med Ylva och ska åka dit o köpa ett så det ordnar sej. Nu återstår bara resten, och kul ska det bli. Vi ses. Mvh Laila

Jag kommer, mig möter ni nog i veterinär-incheckningen till att börja med, sen finns jag på sekretariatet och överallt för att hjälpa till. Jag har två honor med mig och ser fram emot att få träffa er alla. Just nu sitter jag med alla ändringar ni gör, nu vill jag inte ha fler kattbyten och färgändringar puh…

Hälsningar Barbro

Och jag är den som kollar era vaccinationer

Hej Kerstin!
Har någon frågat dig om att hjälp till.
Jag har inte hört något. Men jag åker väl och bygger burar som vanligt :-)

#11 hej sötnos
på fredag kl 18 ska vi dit och bygga

Någon som kanske har ett burskynke jag kan låna?? *hoppas någon har*

Mimmie, jag hoppas du kan låna mitt som du har, jag har bokat dubbelbur, och hoppas mina ska samsas i den, annars kan jag låna av nån annan, så låna det du, det ordnar sig alltid

Tack Kerstin du är super!!
nu drar tiden ihop sig inte lång tid kvar ska bli kul att träffa alla kattintresserade.. :)