Mot juletider...

#1Vilken söt julegris
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

#4 Men guuud så söta tomtenissar
Marina/ S*Karmskogen's

Jag har gjort tusentals olika julbilder men hittar endast den här just nu. S*Tam-Trion's tre grundare, Tryffel, Adidas & Mary.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#8 Vill bara pussa…Hur söta som helst
Marina/ S*Karmskogen's
#9 TACK!
Om jag får skryta lite, så har jag faktsikt gjort nr #4 också! Skryt, skryt!!! Puh, snart dags att gör nya!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Fina julbilder!

#10 den ena är ju finare än den andra.Jag vill också ha…Gör du mot beställningar också? Hur som helst så är du jätteduktig
Marina/ S*Karmskogen's

Men GUD så fina julebilder, åhhh,,nu börjar jag längta till julen, ska försöka ta ngra fina julkort. Men vill gärna se fler jul bilder,,*hihi*.
*Mvh Eva-Helen*

#15 Då vet jag vad som väntar oss i jul då om det går i arv.
# 16 Hi hi det är jättekul att ha kattungar vid juletid--dom förgyller granen så att säga ;-)
#10 Självklart SKA du skryta Sissi -DU ÄR DUKTIG!!!!

#15 Hihihi,, vilka söta bilder du visar oss Yvonne,,vilken busig liten fröken som sitter i granen.
#16 hihi,,, brukar det inte vara så att det bästa går i arv,, *ler* även rackartygen. Vi får nog också räkna med mkt bus i jul, med 4 katter, varav en liten tjej som heter Amazon, sedan två grabbar som älskar bus och så fröken fis förnäm Savannah "snuttan" som ska vara med i allt som händer. Men mysigt blir det ialf.
*Mvh Eva-Helen*

#19 Om hon är som sin pappa Amazon så kan jag berätta att det inte är direkt någon busig katt du får hem. Amadeus är nog den lugnaste katt jag träffat. Är hon däremot som farfar kommer hon mer att vara i taket än på golvet.

#20 hihi, hoppas hon är mer lik Amadeus då,,*s*.

Tack för alla fina julbilder på era kissar.Kanske kommer mer bilder framöver?
Marina/ S*Karmskogen's
Här är hon 4veck,så liten o oskyldig