"Skrållan"

:-) pluttnutt
SNUTTGUMMAN!!!!!
Pussar i massor 

Skrållan…vad gulligt!
Jag sa ju att han skulle gilla henne och hon är nog överlycklig som får känna sig söt och speciell.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vad fin hon är!
Carro hälsar att hon vil komma en kväll till vekcan med förespegling om att kolla på "lillan", men både du och jag vet att hon vill ha sovmorgon:-)

Skrållan har blivit en riktig vän till mina katter. Amadeus är den hon söker trygghet hos och de sover ofta tillsammans och tvättar varandra. Smeagol är den hon oftast leker med och de jagar varandra runt hela lägenheten. Hon får till och med sova på Smeagols plats högst uppe i klätterställningen, där har aldrig Amadeus fått sova för honom. Jag är så glad att det fungerar så bra mellan katterna.
Icky hälsar till Skrållan att han vill träffa henne igen, men inte för hennes skull utan för hennes roliga leksak

Han är välkommen tillbaka men han gillade inte smeagol så mycket tror jag:)
#7 Åååh vad söta de är tillsammans, Amadeus är väl bara för go och smeknamnet Skrållan passar lilltjejen som handen i handsken!
Jätte kul att det gått så bra!

#12 PUSS!
Jag vill också ha en kattunge…uuuuiiii!

Icky gillade nog henne mer än den stora otäcka Smeagol.
#14 Oj, vilken stor hund!

Jag vet inte för den har hon fått av sin uppfödare Yvonne men jag ska fråga henne var hon köpt den
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sötnosen är på bild
Va gullig Pudel!!! Icky kan jag förstå!
Om det är illern som ni undrar över,? den är köpt på kolartorps djurklinik, fast jag vet att den finns i zooaffärer också---mycket uppskattad av alla katter ja utav min systers hund Tosse också
Pussa på Onyx, Myran ,Arwen, Skrållan från "gammelmatte"
Kram//Yvonne

Grattis till en underbart söt liten tjej! Skrållan tycker jag passar kanon till henne. Lycka till mej tjejen! //Kaisa
Hi hi Ja Hon ser verkligen ut att undra : Vad är det där
?