Min hemsida
Nu är min nya hemsida klar. Jag tycker att webmastern, som finns här på forumet, har gjort ett strålande jobb.
Vad tycker ni?
JIPPIIIIIII Den är Supersnygg !
Bra Jobbat Sissi
Kramisar //Yvonne

Den var verkligen kanon ! Väldigt passande med forsen högst upp!

Mycket vacker och tilltalande. Lätta att hitta och att navigera i. GRATTIS till snygg hemsida!!! //Kristin

Väldigt snygg hemsida. Super!

Jättesnygg hemsida! Väldigt vacker, liksom Mini-Mandlarna! Känner igen lite av öronen tycker jag
och paddan är ju bara för snygg!! 
mvh Malin
#1 Visst är den!
Jag tror också att jag vet vad webmasterns nästa jobb blir.
#2,3,4 Kul att ni också gillar den. Jag är verkligen supernöjd med hela sidan och jag bara älskar loggan.
#5 Ja, de öronen är svårt att ta miste på. 
TackeliTack!!!
Kul att Du är nöjd med sidan och att Ni andra tycker om den. Jag är mest nöjd med själva bilden på forsen och lille Commodus, en riktig "Katt"-ilafors.
Tänk om jag ändå hade tid att göra om min egen sida någon gång…men det är väl som med "skomakarens barn". Jag tror jag vet vad mitt nästa jobb är *skratt*.
Kram Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Ja du Sissi om jag inte tar fel så har du ganska nära geografiskt till ditt nästa jobb. 
#8 Ja precis, särskilt då jag jobbar hemifrån *fniss*! Är precis hemkommen från min träning, det var skönt att röra lite på sig igen efter 2 veckors förskylning och stilla sittande arbete. Kände mig stel som en pinne innan!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Det var ett lyft. Jättefin sida.
Susanna
den va fin å lätt å surfa runnt på oxå. 
Tack alla, men framför allt tack Sissi.

Jätte snygg och lätt att hitta på sidan.. Gilla den verkligen

jaa..Sissi har gjort ett strålande jobb helt klart..Hon kan hon….