Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 403 ggr
Kattilaforsens
0

Min hemsida

Nu är min nya hemsida klar. Jag tycker att webmastern, som finns här på forumet, har gjort ett strålande jobb. Glad Vad tycker ni?

S*Kattilaforsens

skogisen
0

JIPPIIIIIII   Den är Supersnygg !

Bra Jobbat Sissi

Kramisar //Yvonne

WesthKiowas
0

Den var verkligen kanon ! Väldigt passande med forsen högst upp!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Runsviks
0

Mycket vacker och tilltalande. Lätta att hitta och att navigera i. GRATTIS till snygg hemsida!!! //Kristin

MissMikkus
0

Väldigt snygg hemsida. Super!

Mulan
0

Jättesnygg hemsida! Väldigt vacker, liksom Mini-Mandlarna! Känner igen lite av öronen tycker jag Flört och paddan är ju bara för snygg!! Kyss

mvh Malin

Kattilaforsens
0

#1 Visst är den!Glad Jag tror också att jag vet vad webmasterns nästa jobb blir.Flört

#2,3,4 Kul att ni också gillar den. Jag är verkligen supernöjd med hela sidan och jag bara älskar loggan.Skrattande

#5 Ja, de öronen är svårt att ta miste på. Flört

Sissi
0

TackeliTack!!!
Kul att Du är nöjd med sidan och att Ni andra tycker om den. Jag är mest nöjd med själva bilden på forsen och lille Commodus, en riktig "Katt"-ilafors.

Tänk om jag ändå hade tid att göra om min egen sida någon gång…men det är väl som med "skomakarens barn". Jag tror jag vet vad mitt nästa jobb är *skratt*.

Kram Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kattilaforsens
0

Ja du Sissi om jag inte tar fel så har du ganska nära geografiskt till ditt nästa jobb. Flört

Sissi
0

#8 Ja precis, särskilt då jag jobbar hemifrån *fniss*! Är precis hemkommen från min träning, det var skönt att röra lite på sig igen efter 2 veckors förskylning och stilla sittande arbete. Kände mig stel som en pinne innan!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kronängens
0

Det var ett lyft. Jättefin sida.

[Pimme]
0

den va fin å lätt å surfa runnt på oxå. Glad

Kattilaforsens
0

Tack alla, men framför allt tack Sissi.

Juliette-
0