Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 797 ggr
Mulan
0

Silver och miniälgar!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen så har vår foderkull hos S*Fairyhearts kommit! Jag har ju varit så spänd eftersom jag ska välja en hona ur den här kullen, och hoppats o hoppats att det åtminstone ska bli en hona… "Be careful what you wish for…" Shanta & Bruce fick i förrgår 6 bebisar, varav 5 tjejer… Så nog har jag att välja på… Sen har vi det roliga dilemmat med tre tydliga svartsilver (en med vitt) och tre blåmönstrade.. Silver? Så den här kullen blir både lärorik och spännande att följa! Miniälgar? Ja, vi kallar ju alltid pappa Bruce för Älgkalven här hemma, dels pga färgen och dels för att han är stor som en älg.. Skrattande

Men gladast av allt är jag för att mor o barn verkar må väl o ha det gott, sånt är guld värt när man har en kull o alldeles särskilt när den är på foder hos någon.. Enda nackdelen är väl att jag vill åka dit hela tiden o kika.. O värre lär det bli ju äldre de blir.. Flört

Mvh Malin

Ps Bilden föreställer en av honorna.. Ds

Juliette-
0

Grattis gud vad roligt.. vad fin lilla tjejen ser ut.. Spännande att välja mellan 5st men de är inte bara roligt de kan bli mycket svårt med.. blåsilver hehe ja du de hoppas jag att jag aldrig får *fniss* men ganska troligen är de väl om alla svarta tjejer är silver att nån av de blå också är de..

Lycka till ser fram emot mera bilder fram över

Mezzo
0

grattis till kullen!:) de blir nog kanonfina!=)

SussieBuzzie
0

Grattis till kullen =) De kommer bli kanonfina!

//Sussie

Runsviks
0

Grattis till kullen och lycka till med att välja en hona… du får ett gäng småtroll och mina flyttar den här veckan. Känns alltid lite vemodigt när de flyttar, även om jag vet att de får det bra. //Kristin

MissMikkus
0

En sån lycka att ha fem honor att välja mellan. Men jag förstår att det kan bli svårt att välja. fast det kan ju säga klick ganska snart också. Lycka till med kullen både till Marie och dej. Kattungarna blir säkert pärlor hela högen

Mylingens
0

Grattis Malin och Marie! Vilket roligt bry du har framför dej, spännande! Lycka till med småttingarna! //Kaisa

Kattilaforsens
0

Grattis! Du står verkligen inför ett delikat dilemma. Glad

Mulan
0

Tack för grattis, och ja, det blir mycket att klura o fundera på! Tur jag har världens bästa fodervärd med huvudet på skaft som hjälper mig!

#4 Ja, det är så himla sorgesamt när de små flyttar… Gråter Fast samtidigt är man ju glad att de får fina hem.. Så det är blandade känslor..

mvh Malin

Fairyhearts
0

Ja de så mysiga de småtrollen här kommer den senaste gruppbilden.

/Marie

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=8176ddb7-8ecb-42b0-95f5-e4627f75665f&Filename=alla bebbar 2 dgr 006.jpg)

Sissi
0

Stort Grattis, massor av fint att välja på!
Ska genast gå in på hemsidan och kika…det var hos Fairy Hearts va!?

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Mulan
0

#10 Japp, www.fairyhearts.se och på www.vildhjartas.se

mvh Malin

Sissi
0

Hittade alla fina bilder på din hemsida…uj uj uj, jag tror jag dör. Jag som drömmer om en blåsilveragouti hona. Bäst att hålla sig borta härifrån, alldeles för många fina kattungar….och jag som redan har fullt upp med att hålla koll på alla andras kattungar varje vecka.

Skämt åsido, det ser jätte fina ut…GRATTIS igen!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kronängens
0

Verkligen fina kattungar. Fina bilder på hemsidan och fin bild #9. De har höga pannor, vilket är fint.

vettan
0

Grattis båda till kullenKyss 
nu har du lite o välja på…

virvlas
0

Jättegrattis till alla små knytten! Kyss

Draken_old
0

Härlig bild #9!
alla går ju ton i ton!!!!!:-))
/Kattis som är yrkesskadad….

Fairyhearts
0

Tack för alla grattis! Är så glad för att kattungarna for växa upp hos mig. 

Tack #13 och #16. Ja de går verkligen ton i ton, det gäller att kolla noga när man fotar och när man väger dom.

Det är så svårt att slita sig från bolådan kan jag säga…att så små kan vara så livliga och underbara.
/Marie

maximus
0

Hejsan

grattis annu engång till 6-lingarna ,dom ser ut att ha det så bra tillsammans med mamma Shanta

längtar så till måndag då jag får känna på dom

kram från Annette och morfar Maximus

Theodortorps
0

Man får gratulera till en helt underbar kull / anna

kerstin2181
0

Jättegrattis från ÖrebroarnaFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

LittleL
0

GRATTIS!! Kyss /Sylvia

Mulan
0

Tusen tack än en gång för alla grattis!! Vi är jätteglada för våra småttingar! Men det är jättetufft att inte ha dem hemma… Jag vill bara åka hem till Marie o sitta vid bolådan hela tiden.. Flört Funderar ärligt talat på att flytta dit i 12 veckor ungefär, undras om det skulle funka…? Skrattande

mvh Malin

Pulcherimas
0

#9 Vilken underbar "hög". Stort grattis!! Antar att det kommer att innebära en hel del vånda med att välja flicka?!

/Monica

Mulan
0

#23 Ja. Det är JÄTTESVÅRT! Så jag antar att jag får försöka hålla mig lugn o vänta tills jag ser vilken av dem som kan passa bäst både avelsmässigt och temperamentsmässigt… Inte alla kattungar trivs ju med att flytta hem till en bullrig barnfamilj.. Flört

Spännande till max är det i a f & tack för grattis! Glad

mvh Malin

lynxeyes
0

Får väl grattulera här med till ett gäng underbara bääbar ;))

Kram till Marie och Malin :))

/ Sophia