Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 349 ggr
Ixatrixa
0

Envisa kattaskrälle

Är det någon mera som har en sådan envis katt som jag…hon heter "Lille Skit" och är blåsmoke.

När matte skall krypa ner under täcket…ligger hon stadigt på det vid fotändan och vägrar flytta på sig.

Det brukar sluta med att jag får ligga med benen om henne under täcket.

Suck;)

Mizzi
0

Jo tack det där känner jag igen, min kastrat hane är likadan.

Han vräker ut sig raklång tvärs över sängen vid min fotgavel så jag får ligga med knäna uppvikta.

Han är verkligen helt säker på att han är Kungen och jag hans undersåte Glad och jag får väl erkänna att så är nog fallet mestadels Generad

Ibland ligger han tom. på min plats med sitt huvud på min huvudkudde , så det är ju bara för mig att tränga mig ner brevid om jag har tur och det finns plats.Räcka ut tungan

av Edelmann(N)
0

0#

Har du bilder på din blåsmoke Glad

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

abuelas
0

Jag känner igen detta..Skrattande Mina katter sover alltid med mig i sängen! Min hona Yakima vill gärna ligga på min kudde och styr bort mig med tassarna om jag tar för mycke plats..Ledsen

Min hane ligger gärna under täcket och eftersom han är en "snuttare" så kan jag vakna av att han snuttar på min pyjamas..Det är gosigt tycker jag..

Ska bli intressant nu om dom ger plats i sängen åt de nya katterna..Gör dom det..så får jag nog bädda på en dyna på golvet åt mig själv!!Flört 

Kramisar till er alla kattmänniskor

Anita S*Abuelas

Labolina_73
0

Hahahahaha japp…. :-)

men vad gör man inte för dom "stackarna" ;-) iaf skulle dom tycka extremt synd om sej om man flyttade på dom för att man själv skulle få plats i sin egen säng….. :-) så näää.. dom får ligga och jag ligger som ett Z *flin*

//Linda

[Pimme]
0

Våra katter vill hellst ligga på huvekudden å på oss åvanpå täcket vicket kan bli lite tungtSkrattande

melissa_
0

Min Zara vill ligga ijämte mig i sängen och strecka på sig så man ligger i väggen , i stället =) men det gör inget för hon snarkar så fint =) så att man somnar =)