H-kullen 12 veckor
I torsdags (11/10) blev S*Glömstaskogens H-kull 12 veckor.. Och då jag legat på latsidan och sovit mest hela tiden så kommer dom nya bilderna nu..
Det är fortfarande 3 underbara kattungar till salu i denna kull!
Först ut:
S*Glömstaskogens Hannah, NFO d 23
(Hona)
Hannah var riktigt medgörlig denna vecka, så 8(!) bilder finns på henne på hemsidan!
Ta mig till hemsidan..
Sist men inte minst:
S*Glömstaskogens Hercules, NFO ns 09 22
(Hane)
Han var inte alls så villig som sina syskon.. Kan hända att kameran hoppar på honom igen senare under dagen ;)
Dessa 3 (och även dom andra 2) är några som vi tror på för avel-/ och utställning (obs! som det ser ut idag!) Kommer att ställas individuellt och som kull på SK i November!

Riktigt fina!!!…min favorit är nog Hanna…är lite speciellt med röda tjejer!!
Lotta
Vilken dag ska ni ställa kullen på SK?
#4 Vi ställer kullen på söndagen :)
#5 Synd, då missar jag er.
Jag ska dit med en katt på lördagen.

Kanonfina bilder, när kommer du hit o fotar?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
#6 Då får du väl ta en tripp utan katt på Söndagen igen för att se dom stora liven igen ;)
#7 Hmm, tja.. Har ju inga planer på Örebro än, så det kan bli lite svårt ;)

Så fina allihop! men Hobbe
en verklig favorit. Vi ses på SK

jag är sååå kär i Hannah, hon är så fin. Röda katter är vackrast =)
Jätte fina bilder Michis!
Jag har fått den stora äran att få vara med och ställa ut denna fina kull på SK…eller rättare sagt så ska jag hjälpa till, då det är lite svårt att visa upp fem katter samtidigt.
Önskar att jag hade tid att komma förbi och pussa på dem en gång till innan dess.
Hobbe har sedan begynnelsen varit min favorit, men lilla Hannah börjar snart komma ifatt…hon har en grym look!
Kram farmor Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#11 Jag har länge suttit och undrat när jag ska få höra din kommentar.. Idag kommer ett par och kollar på Hannah.. Ååå vad jag vill ha henne själv!
Det ska bli riktigt spännande att ställa denna kull, längtar som bara den till SK's utställning!
Tja, hade du inte jobbat nu så hade du varit välkommen ner på onsdag under HELA dagen ;) Är sjukskriven fram tills dess..
Kram
Ååååå, jag vill också vara sjukriven då *skratt*!
#13 Det är lite sådär :/ Måste kanske byta arbetsuppgifter :S
Men skönt att vara hemma :P Kan ju ta emot kattungeköpare på dagen då!
Håller tummarna för att de fastnar för Hannah! (eller någon av killarna)
Dom skulle komma runt 12-13, och klockan är nu nämare 14 och ingen har kommit :O
För mig får dom gärna och helst ta Hobbe :P

Hmm vad dålig stil att inte höra av sig om de är sena.. kom de nångång?
#17 Nej dom dök aldrig upp :( Riktigt dålig stil, och inte har jag hört ngt från dom heller.. :S

Folk tror man inte har annat för sig än att sitta hemma och rulla tummarna suck
Va Fina dom är!
Jag tycker att Hannah ser ut som en liten läckerbit mums…..
Kram/Yvonne
Hallå Michis!!!
Min syster ringde just och sa att hon är kär i Hannah, vet inte om det är för att hon har en dotter som också heter Hannah.
Sissi!!!
Där skulle Hannah trivas ! Hon har ju bara Hubbis--ja sen kaninen förstårs *skratt*
Tyresöbo är aldrig fel
övertalning kanske?
Kram/yvonne

#18 Åh man blir så ledsen över sådana människor! Vi råkade ut för några sådana i förra kullen, man tycker att de iallafall kan vara ärliga och ringa återbud om man tappt intresset.
Hoppas sötnosarna hittar sina nya hem snart!
Som det ser ut just nu så är det bara Hercules kvar till salu.. Men man vet aldrig..
#24 Hörde det av din mor!
Hobbe kommer "nog" att få det kanonbra hos sin familj! Jätte skoj tycker jag, då Hobbe varit min favorit från början.
Eventuellt så kommer jag och min syrra över en sväng på lördag!
Bif en bild på pappa katt när han var 12 veckor.
Kram Sissi

Jättesöta!!
mvh Malin

Hannah är bedårande 

Håller med många andra att Hanna är bedårande, men min favorit var endå Hobbe