Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 568 ggr
SillyZones
0

Fick en bild i dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Av EddaM här på forumet som köpte Leo av mig. Så stilig han blivit, 6 månader är han nu. På Lördag gör han sin utställningsdebut, det ska bli spännande att höra hur det går!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Juliette-
0

Min favorit av killarna i kullen och ärligt kan jag säga han nog är favorit av alla du födit upp (förlåt cornelia jag älskar dig mest av alla sillyzoneare) men gud vad fin han är och har utvecklats till en mycket fin ungman.. de kommer nog gå riktigt bra för honom på lördag ser fram emot att höra resultatet.. Ex1,BIV,NOM gissar jag på hehe

SillyZones
0

Tack, Juliette, ja han hotar att bli en vacker "karl". Vi hoppas att det går bra för dem i helgen!

WesthKiowas
0

Hi hi, jag fick också det kortet idag och visst är han stilig. Tror minnsan jag ska åka och pussa på honom någon dag. Avundsjuka? FlörtSkrattande

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

SillyZones
0

#3 Jaaa, mycket avis!!Räcka ut tungan

ariel
0

Verkligen jättesuper snyggisKyssKyssRäcka ut tungan

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

SillyZones
0

Tack Marina, ja visst blir man stolt och glad när man ser sina små "glin" som börjar växa upp till stora snyggingar!

Mulan
0

Stilig kille! Lycka till på utställningen!

mvh Malin

SillyZones
0

#7 Tack!Skrattande

bustrollet
0

Snygg kille,jag håller tummen att det går superbra på utställningen:) Vore ju så skoj för dig med

SKOGSGLIMTAN
0

Super stilig kille,,, all lycka på debuten imorgon.

*Mvh Eva-Helen*

jaanuska
0

SnyggingKyss Lycka till imorgonSkrattande Pappan,halvbrorsan och farfar ska ställas nu ocksåCool // Jaana & Anders

WesthKiowas
0

Kan rapportera att Leo blev Ex2 idag med en fin bedömning.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

SillyZones
0

#12 hörde det! Och han hade varit lugn och skött sig fint. Tjohoo för Leo! Skrattande

EddaM
0

Tack alla *ler*

Leo är verkligen en underbar kille. Han skötte sig fint på utställningen och han lekte och gosade och sov en del. Men visst var det lite läskigt ibland med. Men lugn var han hela tiden. Och jag är jätte nöjd över hans bedömning och tror verkligen på honom i framtiden. Sååå jag är toppen nöjd o sedan blev ju min husis Feztiz BIS med så jag är hel nöjd.=)

*kramar* från oss till er=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z