Litet nya bilder!
Zero har hunnit bli 6 månader! Var tar tiden vägen? Denna fina kille som har ett sagolikt temperament och är helt underbar och go är fortfarande till salu till rätt hem. Här är några bilder på gopojken:

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Han är så läcker killen.. Vilken härligt grym grabb

Han är jättefin Zero och jag tycker det är konstigt att han inte hittat ett bra hem
Mvh Margona
#1 #2 Tack! Han är så värd ett eget hem, gopojken!

Hade jag inte haft två killar redan hade jag inte tvekat men blir nog bättre med en tjej för mig om jag ska ha en katt till.
#4 Kul att du gillar honom så! Ja, han är världens härligaste pojke. Jag är så nöjd med hans temperament, han är underbar! Lycka till med nya tjejen om det blir någon. Dina killar är så mysiga.

Tråkigt att sitta där, med en underbar katt, som ingen ens ringer på, och kräsen blir man, för dom går ju in i hjärtat, mer o mer. Har ju själv en underbar hane, som inte fått nån chans, och han är det goaste man kan tänka sig
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#5 Jag har faktiskt kollat på en tjej redan så nu är det bara upp till sambon. Hoppas du hittar ett bra hem till din fina kille snart. Ja mina killar är mysiga och och dessutom världens finaste i mina ögon.
Han är jätte fin! Ett hem åt honom hittar du säkert! Håller tummarna!
#6 Ja, det är så tråktigt att de underbara killarna inte får någon chans!
#7 Vad roligt hoppas att du får med dig sambon! Jag håller tummarna!
#8 Ja, jag hoppas verkligen det! Den som köper denna kille blir verkligen inte besviken, det kan jag garantera!
Jag tror att Zero gräddnos helt enkelt har bestämt sig för att stanna hos mamma.
Han är jättefin, killen!
/Tina
#10, Ja, men tyvärr så är det ju svårt att ha uppfödning med bara kastrater, så jag hoppas att han får ett eget hem… Men vi älskar honom så jättemycket att det blir svårt att se honom flytta. Men eftersom vi redan har två kastrater hemma så känns det dumt att fylla på med en till, eftersom han måste bli kastrat med mamma gående här hemma, något annat tror jag inte jag vågar.
#11 Jag förstår ditt dilemma och hoppas att Zero hittar ett nytt hem snart. Ju längre de stannar desto svårare blir det att skiljas från dem.
Han är verkligen jätte fin!
Bra att du gör lite reklam för honom, så att den rätte har chans att hitta honom. Det är en hel djungel med kattsidor och inte alltid så lätt för folk att hitta till oss alla.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#11 Ja, det är ett dilemma! Jag hade ju tänkt spara en hona i denna kull, men så blev det bara killar…
Och det är verkligen svårt, för man fäster sig, och denna kille är så speciell och underbar, det gör inte saken lättare! Jag har inte ens orkat annonsera ut honom, det skär i mitt hjärta! Men förnuftet säger mig att jag måste…
#12 Tack, ja visst är det en dungel med uppfödarsidor. Jag ska ärligt erkänna att jag inte varit så duktig på att annonsera.
söta pojke e du kvar än ? kom hit! 

Har han redan blivet 6mån,vad tiden går fort. Han är jättefin.Lycka till! Kramizzar//Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
#15 #16 Zero sträcker stolt på sig och spatserar fram och tillbaka som en annan fotomodell!
Och nu är killen fertil också

#18 Har han börjat strila eller intressera sig för flickor?
Han är jättefin.
#19 Tack! Han har inte börjat strila, men han har börjat "träna" på våra flickor.

Zero är så himla snygg,, fattar att ingen har fastnat för honom,, skulle inte jag haft mina grabbar såååå ,,,*ler*. Han är ialf en mkt fin han katt, alla lycka med honom. Hoppas vi ses på utställning framöver.
*Mvh Eva-Helen*
#21 Tack ska du ha! Du kanske kommer upp på SÖK:s utställning i Östersund i vår?

#22 Ja, helt omöjligt är det faktiskt inte, har nämligen funderat på anmäla till den utställningen i vår, hade varit trevligt när man är uppvuxen i Östersund,, ens gamla hemtrakter är dock speciella*ler*.
Ha en fin dag… *Kram Eva-Helen*
#23 Jamen det skulle ju vara jättekul att se er. Ha en bra dag själva, nu ska jag gå och lägga mig efter att ha jobbat hela natten.