Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1312 ggr
Blankan
0

Jag är KÄÄÄÄÄR!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I denna tös; Tassemarkens Orkidé

Hej Ylva! Hoppa du inte har något emot att jag lägger ut dessa bilder på din ChiChi!!! *brrrrupp, brrruupp*

Blankan
0

Fotona tagna av mig på Östkatten i lördags…*mumsfilibabba*

Tyvärr något suddig bild =/

Blankan
0

En till bild på damen, hihi

Juliette-
0

Vilken jätte läcker tjej

Blankan
0

En sista bild, också lite suddig…men jag bara Ääääälskar hennes uttryck!!!!!

Tänk, jag vill ha denna tjej!!! Hon är efter Tassemarkens Peggy Sue och S*Kattfarmens Vale Viggeson.

Blankan
0

Ja, någon bild tog ju förstås Ylva då ju Jag höll i katten, hahahaha

SKOGSGLIMTAN
0

Jätte fin tjej,,)

Mizzi
0

Åååå vilken läcker dam Kyss verkligen superfin.

Blankan
0

Det roliga med henne är att hon fullkomligt njuter av att vara på en utställning och vill gärna kolla in vilka de andra katterna är osv……men inte minst så är hon ju väldigt vacker! Kyss

Juliette-
0

Vadå är hon till salu?

Blankan
0

#9 Absolut inte! Hon stannar i Tassemarkens uppfödning! Men jag skulle vilja ha henne ändå….=)

Ibland blr man bara så där…….ja, KÄR!!!

Ylva vet om att om hon inte håller i´na hårt så kattnappar jag henne nästa gång! *garv*

Juliette-
0

Då förstår ja.. Ja jag måste hålla med hon var otroligt vacker..

Ninnis
0

Ja det var en fin kisse!Kyss

Blankan
0

Vi kan väl få fresta med ytterligare  en gossebild till på damen.

Pussgurkan! Räcka ut tungan

BlueBlond
0

#10 du är inte ensam om dina känslor Skrattande för den vackra tjejen, jag föll också som en fura för henne.

Blankan
0

#14 Jo du! Mitt hjärta slog allt ett par extra slag för henne!

Jag hann ju som allt hastigast se din Crazy Hourse också…när Ylva bar honom……..Han va inte dum han. haha……jo, jag gillar blått som det kanske märks.

Räcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tungan

Blankan
0

Förresten, här är vårt eget goa blåbär.

S*Cazmirau´s Sparkling Emerald, liggandes på golvet efter att ha tagit sin dagliga inandning av husses härligt doftande fossingar. Ser hon inte nöjd ut, så säg?! Skrattande

Blankan
0

Ett till foto vid samma tillfälle Cool

Hon fascinerar mig med sina häftiga tofsar som ju kommer från hennes pappa; Tassemarkens Pelle Erövraren. Får väl lov att säga tack till Ylva att du bevarar de fina tofsarna i din avel..haha

BlueBlond
0

Tack,jag hade lovat att hon skulle få känna lite på honom, så hon fick ansvaret för honom när jag var uppe med hans mormor på bedömning. Nu får hon och Dinky Toy dela på favoritskapet om vackraste skogis hos mig. Kyss

Ninnis
0

16 o 17 Underbar!!!!Kyss

BlueBlond
0

Christinas pappa har ju inga dåliga tofsar han heller

Blankan
0

Nee, det håller jag med om! Tyvärr nedärvdes dem inte till henne bara..*Skratt*

BlueBlond
0

ok hon fick inga Ledsen men som sagt man kan ju inte få allt på en gång Flört . Fina barn har hon fått iallafall.

SilentHills
0

#1 Ja usch! Den snyggingen fick mig på fall också! Vilken katt! Ville stjäla henne med mig hem i lördags men Ylva ville behålla henne själv. Typiskt! Men oj vad förälskad man blev!!

Blankan
0

#22 Tack! Matte blev jättenöjd med den första kullen =)

Mulan
0

Mmm.. Men pappa Vale är en riktigt stilig herre han också.. Och jag tycker att Orkidé har många drag av honom faktiskt.. Såå fin!

mvh Malin

Blankan
0

#25 Självklart är det så! Hon har fått otroligt mycket av sin stilige far

Jag menade bara att jag är tacksam för att min egen hona i första kullen fick sina tofsar efter sin far =)

av Edelmann(N)
0

wowww, vilken vacker katt ;-)))

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

Blankan
0

#4 En rättelse på mig själv!!!

Hon är Inte efter Peggy Sue, utan efter Tassemarkens Nicole!

Så tokigt det kan bli Skrattande

UncutDiamond
0

JAG ÄR OCKSÅ KÄRKyssVad Vacker

Tassemarkens
0

Ojojoj …
Nu blir jag nästan generad Generad av alla fina kommentarer
**1000 TACK …  jag blir verkligen stolt !!!!

**Jag älskar utställningar för då får man gossa med så många underbara människor. Det negativa är då det står "Rör inte katten" … för jag vill ju så gärna komma in & leka med de andra katterna.
*Jag måste fråga en sak: Är ni domare eller kommer ni snart att bli???* I så fall vill jag komma på er nästa utställning - verkar vara ett säkert kort. Skrattande Håller på att träna för full för att nå en topplacering.

Blankan … det var inte så fel med Peggy Sue .. för jag har faktiskt haft 2 mammor även om det var Nicole som krystade ut mej.

Kan berätta att det finns tillfällen då jag är till salu … som t.ex. när kökslampan inte höll måttet eller när gardinstången inte klarade av en liten söt kattunge …

Kramissar från ett litet frö
Orkidé ( alias ChiChi eller Ajajaj )

Blankan
0

#30 Pussa på tjejen i massor från mig!!!

KyssKyssKyss

Kattfarmen
0

Pappa Vlae/Blomman är stolt över sin dotter :-)

UncutDiamond
0

#32 Inte lustigt att hon blev så vackerFlörtJag är KÄÄÄRKyss

av Edelmann(N)
0

Jag med… jag är KÂR i pappakatt också… hihi

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

Sessan1
0

Har ALLTID önskat míg en "skogis" Får bli det nästa gång jag skaffat en katt :)

Tassemarkens
0

Kan berätta att matte blev kär i min pappa Vale när han var 6 veckor gammal, så det blev en lång väntan tills han blev "riktig" karl.
Men den som väntar på nåt gott …. och så blev jag till Generad
Jag måste i alla fall få presentera min mamma Tassemarkens Nicole för hon är ju allra bäst och hon är ju ½-mej. Mamma fyller 8 år i november … så då skulle jag vilja ha ett överraskningsparty för henne … ALLA är välkomna !!! Buskul!!!

Kramissar
Orkidé

Juliette-
0

Wow de var ingen dålig mamsing du har.. 8år en ädel dam i sina bästa år.. du får vara snäll mot din mamma nu lova de ;)
Du är fantastisk snygg lillskruttan

fjellans
0

Vi kommer, vi kommer, å vi kommer ALLIHOP,, ska bli sååååå himla kul att träffa er alla,, JIPPIIIII, sen får ni komma till oss i nov oxå,, mormor fyller 15 då Knasen & CO

Tassemarkens
0

Juliette … Jag looooovar att jag är absolut det snällaste barnet mamsen har Oskyldig Hoppas du och dina kissemissar åxå kan komma på partyt … vore himla kul Skrattande Vilken fest!!!
Jag älskar fölsedagspartyn (fast jag har ju inte själv kunnat ha nåt eftersom jag inte har fyllit nåt än;)

Knasen & Co; Sätt morrmorr på flakan och puttra hit på partajet .. glöm inte å ta med Orkanen

Gissa om Mamsen skulle bli överraskad
Kramissar Orkidé