Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 404 ggr
manlyckans
0

Keps med stamnamn?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om det finns något intresse av att köpa en keps med stamnamn (eller annan text) för att t ex känna igen varandra lättare på exempelvis utställningar. Kepsen är i 100% bomull, kan fås i 4 olika färger, med text i valfri färg (ca 25 olika) och textstil (ca 20 olika). En storlek som passar dom flesta vuxna, med kardborreband bak för reglering. Kostnad 200 kr.

Labolina_73
0

:-) hehehhe skojjigt,, men hahaha jag passar inte i keps,, eller jo, om jag har utsläppt hår,, och det har jag väldigt sällan… :-)

/L

anakin
0

AbsolutSkrattande.

Jag älskar kepsar,(är nog en typisk keps-tjej) Funkar fantastiskt bra som solskydd/vindskydd,vid diverse häst/hund/katt-aktiviteter.

Så,Japp,jag är klart intresserad,även min syrra skulle jag tro=))

Maila gärna mig.

MVH Anki Sjödin  S*Järvaskogen's

manlyckans
0

#1 Men Linda då… Långt hår ska man väl ha uppsatt; klart du ska ha det utsläppt med keps Flört

#2 Mailar dig med mer info strax Glad

Mvh Ann.

SillyZones
0

Passar inte i keps tyvärr,ser ut som en galen trucker. Har för mycket hår…Ledsen

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Kronängens
0

Min sambo tycker att det skulle stå "kattnörd" på istället för stamnamnen… Jag tror och hoppas att han gillar oss kattnördar, så han menar det nog kärleksfullt…tror jag.

Kul på ett sätt, men jag tror inte jag skulle köpa en keps som jag använder fyra gånger om året, typ…

Fast man vet aldrig, får fundera lite.

Ninnis
0

Jag skulle också gärna köpa en keps…kul med sitt stammnamn också. maila mej gärna. Glad

Bengan2
0

Har ni inte hört uttrycket allt klär en skönhet, inget missklär en ful.Flört

Mvh Bengan

Juliette-
0

haha här är ännu en som inte passar i keps.. jag ser ut som brevbäraren har jag fått sagt åt mig och de känns ju inte så kul hahaha

Showgirl
0

Jag tycker det ser bonnigt ut med keps. Men annars är det ju en kul idé. Men jag hade nog hellre haft en snygg tröja eller kanske en väska.

manlyckans
0

#6 Har mailat dig.

#7 Så sant som det är sagt Bengan Flört

#9 Bra idé, den ska jag spinna vidare på en liten stund Skrattande