Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 405 ggr
Margona
0

Min envishet hjälper

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har länge velat ha en katt till men har en sambo som är svår övertalad. Men äntligen ser det ut som att vi har hittat en som vi båda har fastnat lite för. Nu vill min sambo titta på henne igen så förhoppningsvis blir den lilla tjejen vår snart. Hon heter S*Kaup Home Cat's Onyx och är fs 09 23. Hon är en jättefin liten kattunge som har ett underbart temperament.

SKOGSGLIMTAN
0

Så glad för din skull Margona att Peter vill titta på Onyx igen,, det kan inte annat än ana "oro",,hihi,, han kan nog inte säga nej sedan,,)

*Kramar i massor*

Myskatten
0

Jätte fin tjej lycka till / Eva

Margona
0

Inget är ju klart än men det ser faktiskt riktigt ljust utGlad

ariel
0

Oh Shit vilken sötnos,jag vet själv vilket "HE" det är att övertala sin äkta hälft.Men jag har alltid lyckats i slutänden iaf "skratt"

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Margona
0

Här en bild tillGlad

ariel
0

Hon ser helt bedårande ut!Kyss

Marina/ S*Karmskogen's

Sissi
0

Jippi, vad glad jag blir!
Hon är helt bedårande vacker lilla "Myran"….hoppas verkligen att han ger med sig.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Margona
0

#6 Vilka fina katter du harGlad

Margona
0

#7 Ja det gör jag med men när han nu även frågar när man kan hämta henne ser det riktigt bra ut. Problemet är att jag fått praktik i norrland i några månader men Peter har haft katter i hela sitt liv och kan nog ta hand om henne också under denna period.

Margona
0

Och jag undrar just vad dessa två killar kommer att tycka om en ny kattGlad

Margona
0

Och den andra.

ariel
0

Tack Margona! Du kommer att lyckas ,Skrattandeövertalningen brukar alltid funka om man är lugn o fin

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

Jag har tagit det väldigt lugnt denna gång, vilket ser ut att vara det rätta sättet :)

ariel
0

Jag håller tummarnaFlört

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

#14 Tack vad snäll du är!Glad Det skulle behövas en tjej här bland alla killar:)

Juliette-
0

Gud vad roligt hon är super söt

Labolina_73
0

Här hemma håller vi alla tummar och tassar så hårt så hårt..

Hoppas att du lyckas få honom till samma resultat som du själv… :-) DVS:  JA!!!!!!!!!!!!!!  *ler*

Kram Linda

solfager
0

Tycker nog att det låter som att du är på jättegod väg att få som du vill.

Lycka till med allt!

//Åsa

Frostvikarna
0

åh vad kul Margona! Jag håller att tummar och tassar för att det går hela vägen…kram

Margona
0

Jag hoppas verkligen att jag lyckats denna gång. Jag vet ju att min sambo verkligen älskar katter så får vi hem henne är han fast och kommer att hålla på med henne hela tiden. Glad Det återstår ju som sagt även att se vad mina killar här hemma tycker om henne, speciellt kungen eller bossen som vi kallar honom ibland.

av Edelmann(N)
0

hihi… jag vet att du kommer att lyckats denna gång. Vi kvinnor får ju som vi vill …hihi Flört

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

Kronängens
0

Vad kul! Håller tummarna för att det går vägen. Men om du lyckats få honom till en andra träff så är det nog inga problem att få köpa kattungen. Han verkar vara övertalad redan…Glad Hon ser förresten jättefin ut. Härliga färger.

Mylingens
0

Jag håller oxå tummarna för att du får din lilla vackra tjej! Hon ser helt underbar ut så sambon kommer att smälta direkt. Lycka till! //Kaisa

Sissi
0

Vad typiskt att Yvonne är bortrest den här veckan nu då, fast då har du ju i och för sig en hel vecka till på dig att försöka övertala honom.

Om Ni undrar varför jag har så många bilder på Onyx, så beror det på att det är jag som uppdaterar hennes hemsida.

// Sissi

Margona
0

#24 Men har jag väntat så här länge kan jag nog vänta lite till. Det enda som är synd är att jag måste åka till norrland på söndag, men Peter har nog inga problem att ta hand om henne på veckorna, jag kommer ju hem på helgerna.

Men jag kan inte få en bättre chans än denna och denna lilla tjej är den jag vill ha. Glad

Tack Sissi för att du skrev i min blogg det var när han läste det som han vart mera positiv.

Silverfarans
0

Ja du Margona hon ser ju suuuperfin ut GRATTIS!!!Kyss

Sissi
0

#25 Vad roligt…
…och det är helt sant allt jag skrev, hon har verkligen ett super temprament och päls med för den delen…och det är ju rätt viktigt tycker jag. 

Hmmm…vad många "och" det blev *fniss*.

En liten bild på Adidas, som alltså blir Onyx halvsyster-moster eller nåt! Vad svårt det blev…nu ska vi se…de har samma pappa, och Onyx mamma är dotter till Adidas mamma…vad sjutton blir man då!???

Margona
0

Hon är alltså halvsyster och samtidigt halvmoster till Onyx. Du får skriva där mer så är hon nog snart vår.Glad

Margona
0

Nu är jag nästan säker att vi kommer att köpa henne.Glad Jag trodde faktiskt inte det skulle gå att övertala honom.

Sissi
0

Jippi, vad skoj!
Yvonne kommer väl hem nu till helgen också, så att Ni kan åka dit och titta på lilla Myran en gång till. Hon är så himla söt!!!

Frostvikarna
0

Grattis Margona, jag vet ju hur mycket du har längtat efter en till katt och hur du har kämpat där hemma.

Kram Gisela

Margona
0

Tack! Jag har verkligen försökt flera gånger men alltid fått ge upp. Extra roligt att jag till och med verkar lyckas fast det är en tjej. Peter har alltid sagt att vi bara ska ha killar. Glad Men jag tycker nog det finns tillräckligt med killar hemma hos migGlad.

Keso
0

Grattis Margona, trägen vinner heter det ju.

Berättade för Anders att du lyckats övertala Peter och hans enda kommentar var att -"Margona har ju övertalat i alla fall, inte gått bakom ryggen" hmm, undar vad han menar med det… Icky??? kankse, men det är väl inte mitt fel att han inte blivit såldRäcka ut tungan

Sissi
0

#33 Men vilken gullig hund! Är den din?

Keso
0

#33 Ja han är MinKyss Egenuppfödd hane som skulle säljas men… jag blev kär, kärare än jag någonsin förut varit i mitt vuxna liv, så han är och förblir kvar hemma hos mig. Till sambons stora förtret, han gillar hunden men tycker att vi har för många.

Fattar inte varför dessa karlar ska hålla på och trilskas jämt. Jag tycker att jag varit helschysst, jag köpte en hund från England och han fick en ny gasolgrill. Jag har inte sagt ett ord om grillen men han har muttrat på bra om min engelsmanCool