Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 396 ggr
xCYANIDEx
0

kastrering?

jag bara undrar vid vilken ålder kan man kastrera sin kattunge?
och hur mycket kostar det för en honkatt respektive hankatt?

WesthKiowas
0

Från 6 månader och priserna varierar väldigt mycket, jag skulle råda dig att ringa runt. Men en hon katt är alltid dyrare att kastrera än en hane.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Eine
0

Från 12 veckor/eller 1 kilo.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

Honkatt mellan 800-1200:- beroende på ort och veterinär, hane kan jag tyvärr inget om men de brukar vara betydligt billigare (mindre ingrepp)

erspers
0

Vi kastrerade en av våra hanar i slutet på juli o det kostade 350:- hos våran veterinär här i Ockelbo..

//Stefan

ingann
0

jag ska kastrera min honkatt den 23/10  och sedan ska jag kastrera min hankatt när han blir 6 månader.  I Karlskoga kostar det 750 kr för honor och 350 kr för hanar.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Juliette-
0

Jag tycker från 6månader men idag kastrerar de från 12-14v små bara de inte är för små.. De som gör de säger de funkar jätte bra men jag tycker de känns fel än så länge kanske ändrar jag mig..

Dolleminas
0

#6 Håller med dig till fullo, förstår inte varför det ska kasterras så tidigt, argumenten som "för att de inte ska kunna användas i avelssyfte utan mitt godkännande" köper inte jag… ok att man kan ha det argumentet, men för det så tycker jag de är för små…. minst 6 mån tycker jag är tillräckligt!!! Det är min åsikt…