Håll tummarna imorgon
så ä ni jättesnälla, för då tar vi ett UL på Tiffany för att få klarhet i om hon är dräktig eller ej. Jag känner att jag måste få veta säkert om det finns några bebbar i hennes mage och om de lever samt ungefär hur många det är, eller om vi måste göra om hela proceduren igen.

Jag håller tummarna att hon är dräktig.Lycka till
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Håller allt som kan hållas för att det ska bli ett possitivt svar. Lycka till.
//Åsa

Och jag lovar o svär, att hålla tummarna för ett lyckat UL
gjorde det själv på första kullen.
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Vi håller alla tassar, så spännande
Lycka till imorgon 

Vi håller tassar och tummar att Ni får positivt besked,,,Lycka till!
*Mvh Eva-Helen*

Vi håller tassar och tummar att Ni får positivt besked,,,Lycka till!
*Mvh Eva-Helen*

håller tummarna!! :)
Håller också tummarna att det går bra imorgon!

Tack så jättemycket!

Om ca 1 timme vet vi. Usch! Lite nervös är jag faktiskt. Vill så gärna att parningarna tagit sig och att allt ska gå bra.

hur har det gått???:)

#12 Grattis, hur många var det på ett ungefär??

Jag är jätteglad och mycket lättad!
Det var minst 4 stycken och den man såg tydligast levde och rörde på sig. Nu är de så små än så länge och de kan ju även ligga lite gömda, men än så länge ser det bra ut.
Puh! Det var första hindret. Nu ska de bara överleva hela dräktigheten, förlossningen och såklart gärna bli några veckor, sen kan jag känna mig lugn.

Grattis!
Grattis till den väntade kullen. Så spännande och roligt! Lycka till!

Tack, det är jätteroligt! 
Gratulerer! Ultralyd er alltid spennende.
Vad roligt, skönt att vara på den säkra sidan!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Ja absolut. Har man varit med om döda bebbar i magen och sen en skendräktighet ovanpå det, så vill man bli övertygad om att man inte sett fel den här gången.

Grattis Grattis! Jag har också varit hos veterinären med Tove hon var dräktig hon med och hon ska ha tre bebisar

Tack Theresa! Grattis till dig med 
Måtte nu allt bara gå bra med denna kull, så att Tiffy får bli mamma igen. Hon var verkligen en jätteduktig mamma som trivdes bra i mammarollen. Sen hoppas jag ju att bebbarna ska bli riktigt snygga också (Tiffys son Dunder blev ju rätt fin och nu är ju pappakatten finare & större än Diego
)
Grattis! Håller tummarna för att allt går bra den här gången. /Tina

#22 Tack. Jag håller tummarna för att det går vägen . klart att bebisarna blir fina

Grattis! Håller tummarna att det ska gå vägen denna gången!! 3e gången gillt du vet!!! :)

**Ett STORT grattis från oss till er**,, blir spännande följa utvecklingen och bebisarna.
*Mvh Eva-Helen*

Tack igen allesammans!

Hej o grattis till er båda och att både Tiffany o Tova har små bebbar i magen. Nu kan ni bara vänta och se fram emot det roliga. När ska mammorna ha?/ Hälsningar Laila.

#29 Tack! Ja det ska bli så kul med bebisar.
Tove är i 63 dygnet på den 9 november.
Det ska bli 3 kattungar 

Tack! Tiffy får troligen sina bebbar 12-14 november