Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 556 ggr
Anneli_G
0

Toalåda

Jag behöver få tag på en kattlåda med tak som är stor nog åt min 6,5 kilos hankatt… Den jag har trodde jag var stor men han får inte riktigt plats så jag har fått ta av taket… Någon som har tips på var jag kan få tag på en stoooor låda ganska omgående??

//Anneli

Ixatrixa
0

Jag rekomenderar varmt xxl Lådorna från Be-cats…

köpte 5 st sådana när min "Bebis" trippade iväg med locket som skalman*ler stort*

eller hur kul är det för katterna att bajsa på en 5 öring;)

Ixatrixa
0
Anneli_G
0

Be-cats finns bara på utställningar va??

Anneli_G
0

Aha… nu var jag lite snabb där =)

Sissi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

BeCat's har jätte stora hörnlådor och om Du kontaktar dem så tror jag nog att du kan få den hemskickat ganska snabbt.

Länk till BeCat's

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Sissi
0

Ha Ha Ha…alla tänkte på samma sak…samtidigt!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Anneli_G
0

Tack för hjälpen tjejer!! … nu har jag beställt en stooor hörnlåda till min bauta katt… =)

[michaelalundgren]
0

Anneli jag köpte en XXL hörnlåda på utställningen i helgen, och den är STOR. Bailey kommer lätt få plats i den ;)

Anneli_G
0

Det låter kanon!! Jag är så less på sanden som är överallt!! Ska bli skönt med tak igen!! =)

Labolina_73
0

En s¨n har jag oxå och dom är superbra… :-) Stoora och härliga, och just ätt dom är trekantiga gör att den passar här väldigt bra,, det finns ju lika stor men i vanlig modell.. :-)

Ska beställa en till sån tror jag,, eller jag kanske ska prova en peeWee lite osäker.. :-)

//L

AngelicaT
0

Ferplast MAXI Bella är också en variant. Den ligger i ungefär samma storlek. 66 x 50 x 46 cm

Jag har en sådan samt två Bill-lådor 57x45x48 cm

Bild -Maxi Bella

Bild -Billlåda

Funkar kanonbra. De höga kanterna på Bill gör det lättare att rensa och man kan ha mycket sand.