Bloggar ni?
I dag har jag efter många om och men skaffat mig en blogg som jag länkat till min hemsida. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att skriva en del i den så här i början, men med tiden kommer det nog att bli glesare mellan inläggen. Vilka andra här bloggar?

Jag bloggar på min privata sida http://www.marressida.com

Jag bloggar inte, skulle nog inte komma på nåt att skriva och så skulle det inte bli nåt av det ändå. :/
Är det inte fler här som bloggar? Min blogg hittar ni på följande adress: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Kattilaforsens

Jag försöker ibland, men får nog inse att jag är ganska värdelös på detta! Borde inte ha någon blogg faktiskt

Jodå jag bloggar när andan faller på. Det brukar bara "rinna iväg" när man väl satt sig där och börjat skriva. Mej och bloggen hittar ni på www.missmikkus.se

#5 Hej, Lilly! Kul att se dig här! Pussa underbara Barbro från mig! Brorsan Bullen blev IC i Norge idag!
/Camilla
#4 Hehe, din blogg brukar jag läsa, Camilla, eftersom jag (som du säkert förstår) är nyfiken på hur Mums beter sig så den måste du allt fortsätta med.
,

#7 Mumsen beter sig otroligt bra! Godingen är from som ett lamm faktiskt… Än så länge är det väl bäst att tillägga
Jag får väl fortsätta blogga ett tag till då, ha ha!
/Camilla
En trogen bloggare till: http://www.blogtown.se/diary.php?id=haxan!

Nej jag gör inte det, har nog en på myspace men ja har väl inte skrivit i den alls mycket. Skriver hellre i dagboken här på sidan. Som jag inte heller skriver i för ofta=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vet inte vad det är för skillnad på blogg och dagbok. Jag har ingen till min hemsida men skriver nån gång i veckan i min dagbok här på forumet. // Maja

#11, det är ingen skillnad, men de där som bestämmer vad som är trendigt fick för sig att blogg är ett roligare namn än dagbok.
Själv har jag skrivit dagbok i flera år på lunarstorm, och även blogg sedan de bestämde sig för att byta namn på det de oxå. Tycker det är skönt att få utlopp för tankar ibland utan att riktigt veta vem som läser dem. När vi väl fått riktig ordning på vår hemsida är det meningen att det kommer en blogg även där, men min personliga behåller jag nog ändå. Det går ju upp och ner det där bloggandet, men skönt att det finns när man väl behöver =)
Kul att se att så många bloggar. Ska bli intressant att se hur många som handlar om katter =). Min hadlar inte om katter, och inte skriver jag heller….Kolla in Dagens Dans.

Här är oxå en flitig bloggare, försöker skriva en rad varje dag men visst händer det att man hoppar över ibland. Jag vet att många läser men det är i första hand för mej själv jag skriver, är skönt att summera dagen tycker jag. Den enda nackdelen med att blogga är när man träffar folk och börjar prata och jag berättar något så säger de: det vet jag redan för jag har läst din blogg. Jaha…ok! *fniss*
Men min blogg handlar mycket om katterna och vad jag gör och har gjort om dagarna, en dagbok men utan för mycket personliga känslor som jag inte vill dela med mej till alla om. //Kaisa

Bloggar nog inte så jättemycket - mest när jag får inspiration ;)
Min blogg finns på http://mindfieldsnfo.se
//Malin
Ok, dagbok = blogg och vice versa. Jag skriver om allt möjligt i min dagbok, inte bara om katterna. Det blir mer personligt om och runtikring mej och jag tycker det är roligt både att skriva och att dela med mej. // Maja
#14 Skriver också i första hand för min egen skull. Berättade för en arbetskompis härom veckan att en av mina katter skulle på utställning till Örebro. Gissa om jag blev snopen när det visade sig att hon redan visste om det, för det hade hon läst i min blogg. Jag trodde inte att det var så många som läste…

Samma här, bloggar men mest "skriver av mej" så att säga… och man blir rätt förvånad när man ser besökssiffrorna varje dag hade ingen aaaaaning om att de va så många som gick in å läser… länken finns på hemsidan…
Puttar upp denna tråd då jag är nyfiken på om det finns fler som börjat blogga.
Jag bloggar ibland, när andan faller på… ibland är det ofta och ibland går det låååångt mellan gångerna… min hittar ni på http://lynxeyesnfo.blogspot.com
/ Sophia
Mitt bloggande har snarare ökat än minskat sedan starten. Tänk vad fel man kan ha om sig själv.
Dock har texterna blivit kortare och bilderna fler.
Finns det fler som börjat blogga.

Jag har nyss börjat

jag bloggar men i hemlighet och inte om mina katter.. ;)
eller jo.. klart det står om dem där med.. :)
Men INGEN , inte ens min sambo vet länken till min blogg! *fniss* :) det är som min "privata" dagbok online… ;)
Jag har en blogg men jag är ganska dålig på att skriva i den faktiskt! Jag hinner inte riktigt med det, jag har nog med att uppdatera min och andras hemsidor.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#24 Fast det är synd, Sissi. Du skriver så kul! Minns att jag skrattade gott åt berättelsen om när du köpte ett nytt klätterträd.
Kram Tina

Japp jag bloggar, men inte bara om katter.. om allt som hör livet till bloggar jag om,, :-)
katter, barn livet.. :-)
//Linda
Jag bloggar. Har gjort det i 1 1/2 år snart. Lite nischad men lite allmänt om mig. Inte mycket om katter då, men visst nån bild och rad har det ju blivit. Har haft en hel del besökare iallafall fast jag vet inte hur och varför..hihi..
Jag har två bloggar, en personlig blogg och en kattblogg som handlar om Cornell