Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 305 ggr
Bengan2
0

Foto på Östkatten

Var det någon här som lät sin katt bli plåtad av "chanan" på östkattens utställning? Vi gjorde inte det, men det var många som passade på. Det var strid ström till hans fotobås. Jag stod bakom på löparbanan och kikade en stund när han jobbade. det var intressant att han inte använde stativ, som de flesta kattfotografer brukar göra, utan han kröp runt på golvet med kameran i ena handen och vippan i den andra. Hur som helst blir det väldigt bra bilder. Länkar till hemsidan.

http://www.chanan1.com/index.html

Mvh Bengan

Blankan
0

Ställde själv inte ut katt, därför inget fotograferande heller men hade bekanta som testade på. Jag måste säga att han är väldigt duktig och jag hoppas verkligen på att han kan få komma över hit igen. Dessutom är han inte dyr alls mer än att få över till Sverige .

Jag pratade en stund med honom mot slutet av utställningen på lördagen och kikade på massa superfina foton han tagit under dagen plus fredagskväll på hotellet. Då berättar han att det kostar 375 kr för en "shoot" och det innebär att man får runt ca 10-12 bilder digitalt. Det tycker jag är verklien bra pris!

Bengan2
0

Jag det priset verkar ju helt ok, 37:50 per bild är ju faktiskt billigt.

Mvh Bengan

Arabella
0

Jeg gikk inn på siden hans og ble faktisk ikke spesielt imponert. Jeg synes veldig mange av de bildene som legges ut her på forumet er atskillig bedre!

Men kanskje ble det bra bilder på Østkatten…

Blankan
0

Med tanke på det som bl.a Bengan skriver…att han fotar utan stativ så tycker jag han gör ett bra jobb.

Bengan2
0

#3 Det är nog ganska så lågupplösta bilder som finns på "Chanans" hemsida. Han hade ett gäng bilder vid sin monter som var riktigt fina.

Mvh Bengan

Blankan
0

På Östkatten hade han fotat bl.a en held el Perser som jag verkligen kan säga blev lyckade! Skrattande