Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 334 ggr
kerstin2181
0

present från Agria

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha ha, jag har fått en id bricka till Dogge, om han försvinner, väldigt sött smycke, är det fler som fått sånt i dagarna?

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fått två stycken till båda mina katter förra veckan. Riktigt bra eftersom Smeagol går ute.

SillyZones
0

Ja, jag har fått, men mina går inte ute och använder inget halsband så de är inte aktuella för oss

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Juliette-
0

Jag har fått en hel drös vad jag nu ska med dom till

Sissi
0

Jag har inte fått några, men min syster fick ett till sin katt då hon försäkrade honom. Jag vill också ha!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Dolleminas
0

#3 håller med dig, jag har fått 2, men eftersom de är innekatter så undrar jag detsamma… (de är ju dessutom chippade…)

Kattilaforsens
0

Jag fick en i början av året, strax efter att jag försäkrat min fjärde katt. Eftersom ingen av mina katter går fritt ute så har jag ingen användning för den. Vet faktiskt inte ens var jag har den.

Sissi
0

Ni kan ju alltid använda dem då Ni är ute och reser med katten. Kan ju vara en bra idé att sätta på katten/katterna ett halsband, med id-brickan på. Man vet ju aldrig vad som kan hända. Det var ju så länge sedan som vi läste om en katt som smitit ut ur sin bur på väg till en utställning.

Margona
0

Bra tips Sissi! När jag var i Norge på utställning med Smeagol så smet han ut ur buren på parkeringen. Men som tur var denna gång så är han van att vara ute så jag behövde bara ropa på honom så stannade han och gick emot mig så jag bara kunde plocka honom.

Kattilaforsens
0

#7 En god tanke. Fast hur många av oss har halsband på katten när den befinner sig i transportburen?

Sissi
0

#9 Typ ingen! *skratt*
Men jag brukar faktiskt ha sele på mina katter då jag reser med dem, så att jag kan hålla fast dem bättre om jag skulle behöva ta ut dem ur buren. T ex om jag åker tåg eller buss.

Kattilaforsens
0

#10 Det är sant. Det har jag också. Dock inte när jag ska på utställning. Fast det kanske jag borde börja med…