Blomman
Nu vill jag berätta om min "korkade" katt.
Från början kallade vi honom för Blåman- Blåman eftersom han var blå. Efter ett tag blev det Blomman. Han älskar blommor, konstgjorda och riktiga. Jag och min man har flera ggr varit nära att åka till akuten för att han sett strimlad ut i nosen. Jag älskar orange och får ofta orange liljor. Det tog ett tag innan vi förstod att han stod på bakbenen och stoppade in hela huvudet i blomskalken och snuffade. Resultatet = en katt som ser helt strimlad ut pga frömjöl.
I våras vägde han 7,5 utan mage. Till utställningen i slutet av juli hade han minskat till 5,5 kilo.
Ytterligare ngn vecka så började han tyna av. Vi åkte till akuten och han vägde bara 3,6 kilo. Först fyra dagar senare kom de på orsaken efter att ha öppnat honom. Blomman hade tuggat i sig en gummiboll i två delar. En sådandär vanlig mjuk gummiboll med fingrar/taggar.
Nu 8 veckor senare mår han toppen och är tom redo för tjejer.
/Anna

Men åh, stackarn, får han ingen mat? 
Knaskatt! Vad skönt att han mår bra igen, er vackra blomma! 
//Jessica

Så skönt och höra att snyggingen mår bra igen!
//Malin
Aj aj… stackars liten, skönt att allt gick bra och att han mår bra igen.
Då vet man att man inte ska köpa sånna bollar till sin små hjärte vänner.
Kram

Finaste Blomman i världen, vilken tur att han mår så bra igen!
Massor med kramar från Malin & co

Ja vad skönt att höra att han är frisk igen. Såg ju honom på Järva i somras och han såg så mager ut.
Kramissar till snyggaste Blomman!
Marie

Pappa Blomman …
Matte plockade bort ALLA kuliga mumsiga bollar och annat smått och gott från mej direkt när hon fick höra vad du blev dålig av. Jag har nog fått en hel del andra bra gener av dej åxå. Jag bara ÄLSKAR blommor … plantera om … och sova i de härliga krukorna. Matte säger att de inte längre påminner om vad de en gång varit … så det måste ju vara en bra förändring 
Toppenskönt att höra att du är redo … även för tjejer
… fast det där förstår jag inte så mycket av. Mamma Nicole (din första date) lekte med min andra pappa (Puh) idag. De hoppade bock .. men vad dålig Puh var på att hoppa. Han fastnade och kom aldrig över henne så då visade jag hur man kunde hoppa över båda fram & tillbaks. Det var ju lätt som en plätt.
Kramissar från ditt eget lilla frö
Orkidé