Domare?
Vad vet ni om domarna
**Marie Westerlund
och
*Annika Billing ?***
Jag kommer att få dom til Negla och Bacardi på lördag.. vet inte vilka det är.. har inte hört talas om dom alls, med den ringa erfarenhet jag har.. :-)
Kram och tack för svar.. //Linda
Jag hade Annika Billing (fd Högberg) till Cybele i Mölndal. Tyckte hon va bra, lättsam och trevlig! Hon skrev läsligt på bedömningssedeln också!! =)

#1 Haha ja sånt är ju alltid ett + så man ser vad de står..
Marie Westerlund är en av mina favorit domare. Bra hand om katterna och lättsam. Skriver tydligt.

:-) så bra då.. det känns ju tryggt,, och att det är lättläsligt var ju ett bra +… :-)
Jag har haft Eva Porat, Britt-Maria Johansson, Karina Bjuran, Hanna Jensen, Anne Köhn, Anne Veland, , och ( Jörgen Frithiof) Till en i kullen.
Jag vet inte om det räknas till många men det tvivlar jag ju starkt på att det gör.. ;-)
Vissa av dessa är ju klart bättre en andra,, enligt min åsikt iaf. :-)
Kram Linda

Tycker båda domarna är bra, har haft dom
pratar bra, och skriver bra
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Vill inte yttra mina personliga åsikter så här på forum om domare för jag tycker det kan vara stötande att diskutera det öppet. Dessutom skulle inte jag vilja läsa om mig själv utan att ha bett om det.
Missförstå mig inte nu!

#6 ja jag tänkte inte alls så.. kanske du har rätt.. Var inte alls min tanke att det skulle uppfattas så..
i mitt inlägg nr #4 så menade jag just att kunna tyda det dom skrivit..
bara så ingen misstålkar.. eftersom nr #6 skrev som hon gjorde och hon kan ju ha rätt i det och jag vill inte att någon ska ta illa vid sej,, inte alls därför jag skrev tråden.. :-(
//L

Håller självklart med om att det alltid är trevligt när man kan tyda det en domare skrivit! *skratt*