Amazon 7 v..

*ler* det gick fort…. hihihi ;-)))

tvi, vilken sötnos
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#4 hihi,, du vett ju att jag är snabb,,, man må ta det man vill ha*fniss*,, så ingen annan hinner före,, hihi,, jag älskar henne redan,, är sååååååååååå lycklig,,, har tår i ögat så glad är jag att hon ska bli våran!!!
#5 åhhh, den glömde jag,, lika fin den.
#6 Tvi,, Tvi,,Tvi,,, *hihi*,, och sötnosen ska bli vår*fniss*

Hon ser suuuuuuperfin ut!!!!!

Ja, en riktigt fin tjej! Är stolt som en höna för att få ha förmånen att bo ihop med hennes farmor
(Kunde inte skriva tupp jag faktiskt är en tjej)

/Sylvia

Hoppas hon kommer med på Alfa nu då

#13, om jag förstått rätt, så kommer hon då ställas i grupp 8 klass 12?

#16 Hoppas det inte för något att jag svarar på frågan. Nej hon kommer att ställas i grupp 7 klass 12. Hon är fs 22 och har inget vitt.
Mvh Margona

#17 ha ha, det vita missade jag, slarvigt av mig

Hi hi det gör ingenting jag missar saker hela tiden

#17 Tack Margona att du svarar,, bra för det där har du bättre koll på än mig,*ler*,, ännu ialf*fniss*.
#18 hihi,, visst är hon bedårande fin lill tjejen våran, som kommer i mitten av nov,, längtar sååå.
*Kram*
Ps. Tack för att Ni båda röstar på Savannah,, hon må bara vinna lill snuttan vår.

#20 Vi får väll se om pappa Amadeus ska med på samma utställning. Men med min tur är det väll precis just då dags för hans date.
Kram

Riktig sockersmula! Grattis!
/Lena
Utställningen är vist redan full
Fick besked på e.mail…
Vad synd :-((
Hon är såååå fim att jag snart gråter
hihihi 
Har fått fler mail på kullen om några som är intresserade men jag nåste tyvärr säga nej…. hihihi
Okej, eeeeeen till då… hihi

´Godmorgon,,,såg ditt sms,, såå synd att utställningen Alfa var full,, men får hoppas på utställningen i oslo då, sedan blir det i feb ( Järva),, hoppas bara grabbarna kommer med ialf,, nu ska jag fortsätta rösta på Savannah,, nu leder hon igen,,)…rösta gärna du också flera gånger, hon må vinna,,)
Ps. Amazon är sååååååååååååååå fin,,)
*kram*