Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 591 ggr
Akasmas
0

De små 5 veckor.

De växer sååå snabbt!!!

Här är en länk till 5 veckors fotona :)

http://www.home.no/akasmas/diva5v.htm

abuelas
0

Helt underbara små kattungar!! Jag kan förstå att du tänker behålla den vita..Sååå söt!

Hösthälsningar/Anita  S*Abuelas

Sagolika
0

Åh, så underbara de är! Kyss Kul med bilder på Diva med! Glad

Akasmas
0

Tack till er. Ja det känns skönt att hon ska stanna och det kommer kännas så jobbigt när lille Midas ska flytta…

Sagolika
0

Maria, jag har lagt lite bilder på Diva & bebbarna på min sida också. Jag skrev att det är du som fotograferat dem samt att man kan se mer av dem på din sida. Det gör väl inget hoppas jag? Lite reklam för dem är ju bara bra Glad

Du får pussa Diva & bebbarna från mig.

Mvh Nina

soifa
0

Åhh, så fina ungar!!

Visst växer de snabbt!!!

kerstin2181
0

Oh, om jag vore rik, så skulle jag åka köpa hus nu! och ta dina vita dunboll ifrån dig, men vora jag stenrik, skulle jag ha 2 hem, ett för mig och mina skogisar, och ett för hemlösa katter, min stora drömGenerad

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

abuelas
0

Ja dina kattungar är såå himla go…Bägge två! Men det är nåt speciellt med vita dunbollar!!Kyss

Anita

Akasmas
0

Ja visst är de söta, men jag måste säga att jag tycker Midas är lika söt om inte sötare än Dawn…snart dags för nya foto.

Nina: det är helt ok men i så fall får du gärna länka till min hemsida ;)

Sagolika
0

#8 Det ska jag gärna göra, när jag kommer på hur man gör. Jag uppdaterar ju den själv nu (försöker i alla fall) Flört Hittills klarar jag att uppdatera text o bilder, men inte att lägga till länkar, sidor m.m. Till råga på allt så går det inte att uppdatera den från min egen dator, utan jag måste göra det från exempelvis Lailas eller Sofias datorer. Suck! Men jag ska försöka få en kille som är duktig på datorer att se över min dator. Det var faktiskt riktigt kul att kunna fixa lite med den själv, så jag hoppas jag snart kan resten också.

De är jättesöta båda två och jag ser fram emot nya bilder på dem Glad