Pirrigt!
Snart sätter jag mig på tåget till Kastrup för att därifrån ta ett flyg till Madrid o där möta min och Marie Fairyhearts nya katt! Så spännande! Håll tummarna för att flygresan går bra!! Att flyga med en liten kisse är inte alltid det enklaste, men jag hoppas det ska gå bra och att Ushki kommer att fixa det galant…
Till er alla önskar jag en trevlig helg!
mvh Malin

Grattis till er nya pojke! Det låter spännande att få hem en liten röd spanjor
, lycka till på resan! //Kaisa

Fin kisse och lycka till med resan. Hoppas det är bätre väder i Spanien än här.
Mvh Bengan

Men vad spännande,,, ååå jag önskar all lycka och hoppas att allt går bra….
//Linda

Vilken söt spanjor:-)
Lycka till/Christina

Oh, vilken spännande resa, önskar er all lycka till
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Lycka till! Jag antar att vi får veta mer om honom så småningom.
Susanna

Lycka till! Det blir spännande att se vem det är :)

Lycka till med resan & den nya kissen /s*Knoxville´s

Vad spännande att få ta hem en söt spanjor hi hi.jag har flygit med 2 st av mina kissar när jag hämtade dom.Det gick hur bra som helst.Så hoppas det går lika bra för er.Lycka till med lilla kissen

Lycka till med nya killen
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Så spännande! Lycka till på resan. /Sylvia
Lycka till!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Jag önskar er också lycka till!

Hej alla!
Tack för lyckönskningar, de verkade funka.. ;o) Nu är Ushki o jag hemma i Sverige och han har under dagen åkt tunnelbana i Madrid, väntat på flygplatsen i timmar, samt flygit och därefter åkt bil hela vägen från Kastrup och hem till Kalmar.. Han har skött sig ypperligt och jag är så glad över min o Maries lilla guldklimp!!! 
mvh Malin

#15 Skönt att allt gick bra och att ni är välbehållna hemma. Lycka till i fortsättningen med er spanska Prins. /Sylvia

#16 Tack! Han är ljuvlig! Du får kika på honom på Skogkattmästerskapet.. 
mvh Malin

Så skönt att ni är hemma igen. Lycka till med Spanjoren, skall bli spännade att så småningom få se honom.