Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 603 ggr
Mulan
0

Pirrigt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart sätter jag mig på tåget till Kastrup för att därifrån ta ett flyg till Madrid o där möta min och Marie Fairyhearts nya katt! Så spännande! Håll tummarna för att flygresan går bra!! Att flyga med en liten kisse är inte alltid det enklaste, men jag hoppas det ska gå bra och att Ushki kommer att fixa det galant…

Till er alla önskar jag en trevlig helg!

mvh Malin

Mylingens
0

Grattis till er nya pojke! Det låter spännande att få hem en liten röd spanjor Skrattande, lycka till på resan! //Kaisa

Bengan2
0

Fin kisse och lycka till med resan. Hoppas det är bätre väder i Spanien än här.

Mvh Bengan

Labolina_73
0

Men vad spännande,,, ååå jag önskar all lycka och hoppas att allt går bra….

//Linda

camgla
0

Vilken söt spanjor:-)

Lycka till/Christina

kerstin2181
0

Oh, vilken spännande resa, önskar er all lycka till

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Kronängens
0

Lycka till! Jag antar att vi får veta mer om honom så småningom.

Seerath
0

Lycka till! Det blir spännande att se vem det är :)

Myskatten
0

Lycka till med resan & den nya kissen /s*Knoxville´s

bustrollet
0

Vad spännande att få ta hem en söt spanjor hi hi.jag har flygit med 2 st av mina kissar när jag hämtade dom.Det gick hur bra som helst.Så hoppas det går lika bra för er.Lycka till med lilla kissen

ariel
0

Lycka till med nya killenFlört

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

LittleL
0

Så spännande! Lycka till på resan. /Sylvia

Sissi
0

Lycka till!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kattilaforsens
0

Jag önskar er också lycka till!

Fairyhearts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack allihopa!
Ja det ska bli så spännande att få hem den lille spanjoren. Snart ska jag åka ned till Kastrup och hämta hem Malin o Ushki. Otroligt pirrigt och spännande.

/Marie

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=eda30e03-b690-4bf4-9fa8-952b671f91a3&Filename=ushki 8 sept 07 070.jpg)

Mulan
0

Hej alla!

Tack för lyckönskningar, de verkade funka.. ;o) Nu är Ushki o jag hemma i Sverige och han har under dagen åkt tunnelbana i Madrid, väntat på flygplatsen i timmar, samt flygit och därefter åkt bil hela vägen från Kastrup och hem till Kalmar.. Han har skött sig ypperligt och jag är så glad över min o Maries lilla guldklimp!!! Kyss

mvh Malin

LittleL
0

#15 Skönt att allt gick bra och att ni är välbehållna hemma. Lycka till i fortsättningen med er spanska Prins. /Sylvia

Mulan
0

#16 Tack! Han är ljuvlig! Du får kika på honom på Skogkattmästerskapet.. Flört

mvh Malin

MissMikkus
0

Så skönt att ni är hemma igen. Lycka till med Spanjoren, skall bli spännade att så småningom få se honom.