Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 372 ggr
Vildfagre
0

Uppskattat inköp.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har köpt en ny soffa till katterna. Nu slåss dom om att få ligga där så det blir lite trångt ibland men finns det hjärterum så finns det stjärterum./Laila

Simson
0

Ååå så otroligt sött!! Vackert som ett vykort! De ser verkligen ut att ha det urmysigt! VART har du fått tag i den härliga soffan??

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

abuelas
0

Åh såå fina dom är!

Vilken passande liten soffa! Är det gjort för husdjur eller är det en barnmöbel?

Kram/Anita  S*Abuelas

Vildfagre
0

Jag har köpt den på Pet Products i Örebro. Katterna däremot finns att köpa hos mej (hi hi)./Laila.

kerstin2181
0

Min vita prins, fotades i en soffa, nästan lika fin, he he

Jag vart tillfrågan om dom fick göra reklam med den bilden, men jag har aldrig sett någon, vad fick du ge hos Gunilla?

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

SpinEngine
0

#4 Precis en sån soffa köpte jag på en utställning för något/ra år sedan. Bozz som prövar soffan på bilden var lite mindre då.

Ellibell
0

#4 Vart har du köpt den där soffan? Precis en sån med den rosa fägen skulel jag vilja ha. Katten var inte så dum den heller :)

Vildfagre
0

#4 Jag betalade 500:-. Förstår dom som vill ha bilden som reklam. Prinsen är jättefin. #5 Bozz är en skönhet och allt klär en skönhet./Laila.

Mylingens
0

Jättesöt liten soffa! På Jysk har jag sett en liten barnsoffa som jag har funderat på att köpa till våra katter, den kostade inte mer än ca 350 kr, jättefin! //Kaisa

kerstin2181
0

#6 bilden är tagen av Åsa Petre, på en utställning, jag tror dom säljs på utställningar, av hm, glömde hans namn, oj oj, han är nästan alltid på plats på utställningarna

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Keso
0

Varken katt eller vacker soffa, men välanvänd fåtölj. Köpte den på loppis för 10 kr och oj så roligt valparna har haft med den, de har busat, lekt herre på täppan och sovit där. När den varit ledig har katten lånat den och sovit bort många timmar. Numera är den bara att slänga valparna har lyckats ha sönder dragkedjan till tyget och massakerat skumgummit inuti, vet ni hur statisk skumgummibitar blir och hur svårt det är att få bort, .. det vet jagFundersam

Blir jätte sugen på att köpa en så snygg soffa som ni har, till katten och de vuxna hundarna (som inte äter på allt).

Juliette-
0

Gud vilken myshög