Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 254 ggr
Margona
0

Amadeus vill inte

Jag har försökt att fota och filma Amadeus idag för att skicka till ägaren till hans nya date. Men han är omöjlig och vänder bort huvudet, blundar eller stänger ögonen. På den här videon kan man riktigt se hur sur han blir när jag tar fram kameran.

http://s156.photobucket.com/albums/t19/Migeln/?action=view¤t=Amadeus-2.flv

av Edelmann(N)
0

Hej

Han är sååå fin sååå fin din lilla pojke ;-) Jag tycker han ser ut att ha mysigt där han ligger :-)

Han är värkligen en fin pojke och har gett fina avkommor här hemma. Du är nog stolt av Amadeus.

han har en stoooor kropp som man inte ser så ofta till och vilken lååååång kropp han har också ;-))))

En pojke jag rekomanderar på det stärkaste till passande honor…hihihi Flört

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

Zios
0

Flört  Han verkar vara en katt som är medveten om sin läckra och snygga utstrålning, och att den gäller i alla lägen. Roligt att du filmade honom iställetCool PS Jätte fin hane! Monica S*Zios

Margona
0

Tack för era fina ord om Amadeus! Han är min "lilla" prins som är så underbar och snäll. Han börjar nu att bli en riktigt stor kille som nu närmar sig 7 kg med stormsteg. Jag vägde honom förra veckan och han väger nu 6.8 kg utan att vara tjock.

Mvh Margona

Margona
0

Nu har jag gjort ett nytt försök med att filma honom men han vill så gärna blunda och kisa med sina ögon.Ledsen Det är så tråkigt att han inte vill visa sina vackra ögon.

http://s156.photobucket.com/albums/t19/Migeln/?action=view¤t=DSCN2360.flv

Margona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilderna blir ännu mera misslyckade.

Margona
0

Putt för att eva-Helen ska se.

Labolina_73
0

Hahahahahhaa Han visar ju bara att han inte är snorig,, det är ju snällt.. ;-)

SKOGSGLIMTAN
0

Han är såååååååå vacker din Amadeus,, så glad att just han är pappa till Amazon,, vilken lång kropp och vilken snygging han är. Han är lite som Tutankhamun, han vill inte heller vara med på bild alla gånger*ler*.

Lycka till ikväll,,) Du vet vad jag menar,,, hörs på MSN sedan!

*Kram Kram*

Sissi
0

Håller med #8 Lycka till ikväll…jag vet nog vad du ska göra *fniss* "Kristallklart"!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Frostvikarna
0

#8-#9 JAG VET OXÅ!! Lycka till Margona!

Margona
0

Jag har nu gjort det jag skulle göra denna kväll och jag behöver nog inte tänka över det så länge för jag är helt ja ni vet. Men nu ska den stora övertalningen börja, återigen, suck. Men en sak är bra Peter pratade inte om något annat än katter på vägen hem.

catfriend
0

Till hur många honor har du lånat ut honom egentligen? *nyfiken*

Mvh Catrina

Margona
0

Bara en som bor i Norge.

Frostvikarna
0

#11, Vi kommer nog att prata mer katt på lördagFlört

Margona
0

#14 Ja du får ju hjälpa mig med den stora övertalningen.

Keso
0

Fiiin Amadeus!!! Hoppas han får fler fruar än Tea, ger han lika fina ungar med andra honor så är han väl värd att användas mer.

Lycka till med övertalningenRäcka ut tungan

Margona
0

#16 Han har då inga bebisar med Thea för det är hans mamma det. Men han har barn med TiaGlad. Hur gick det med lämnandet av valpen, var det svårt att skiljas från henne?

Kram din systerdotter

Margona
0

#14 Jag har glömt att fråga om du ska köra eller om du vill ha vin till matenGlad Det kan ju vara bra att veta om jag nu ska handla imorgon.

Keso
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#16 Ursäkta, kan inte ens säga att jag slant på tangenterna blandade helt sonika ihop brudarna.

Lämningen av valpen gick bra hon har fått den bästa familj som tänkas kan. Ett stort plus är att det redan finns en vuxen beldingtontik i familjen så lilla Greta behöver inte vara ensamhund. Det enda som grämer mig är att jag var "dum" med henne samma dag som hon flyttade, jag badade, fönade och klippte henne vilket hon tyckte var pest och pinaLedsen

Titta på henne så olycklig hon ser ut redan efter badet, min lilla fina gumma. Hon har världens vackraste ögonKyss

Margona
0

#19 Ja lilla Greta ser verkligen olycklig ut på bilden, men jättesöt.Kyss