Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 383 ggr
Rhapsody
0

Charmören Fernando.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

….vill nog flytta hemifrån! Han är född 2 juni och är en stadig kille på 2,4 kg. Längder finns, både på kropp och täckhår. Jag har haft fullt upp under ett par veckor eftersom jag börjat plugga. Därför har hemsidan inte blivit uppdaterad men nu skall jag ta tag i det under veckan.

Rhapsody
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..och här kommer en annan vinkel på grabben.

Mulan
0

Han är läcker, Lena!

Mvh Malin

LittleL
0

Kyss /Sylvia

Rhapsody
0

Ja visst är han läcker! Jag tar med honom till Tibro men inte på utställningen utan i husvagnen. Trodde inte gullgubben skulle vara kvar när jag anmälde till Tibro…. Om någon är nyfiken vet ni ju att han finns till beskådande "live" där.

Kattilaforsens
0

Och jag som trodde att charmknutten bestämt sig för att stanna hos er.Flört /Tina

Fairyhearts
0

#4 Ja han ser verkligen läcker ut Lena. Kan du inte ställa ut honom i Tibro, vrekar ju synd att lämna en sådan snygging i husvagnen!
/Marie

Rhapsody
0

#4, Jo jag försökte byta katt, men dagen efter anmälningstiden var slut var domarfördelningen lagd och det var helt omöjligt att få byta katt…… Trist, hade gärna velat få en bedömning på honom nu när han ändå är kvar här hemma.

#3 Hmmm, det kommer att bli svårt att skiljas från en sån speciell katt, men jag inser att jag måste.

Snusan
0

Läcker pojk Kyss Får väl kika in genom rutan på husvagnen Hemlis Vi ska dit med ett gäng och ha vår husvagn med . Dum fråga som inte hör till ämnet egentligen men kan man ställa husvagnen på parkeringen där Fot i munnnen

Lycka till på utställningen

Rhapsody
0

Ha, ha, du kan få kika innanför rutan också! Jo vi räknar kallt med att man kan ställa husvagnen på parkering eller så i närheten. Det brukar alltid finnas någonstans i något hörn där man kan stå.

Lycka till själv, vi ses!