Åter från Phuket..
Hej!
Nu har vi anlänt Sverige och jag ser att jag har massa att läsa på iFokus nu framöver, hoppas allt varit bra hemma i Sverige. Vi har varit i Phuket i hela 2v, helt underbart, men vi hade ösregn i 3 dagar. Obehagligt med flygkraschen som inträffade förra Söndagen, så lite flygrädsla fanns dock igår då vi skulle åka. Men jag vill verkligen rekommendera Phuket och Marriot beach club i Phuket om ngn tänkt resa dit. Lägger in ngra bilder senare, för den som är intresserad. Nu ska jag hem och gosa med mina katter, gissa om jag lääääääääängtar efter dem. Vi höres!!
Mvh Eva-Helen

Välkommen hem! Jag har saknat dig här min vän
Välkommen hem =) Ja, jag håller med om din rek! Där e fint!

Heeeeeeej,, :-) Välkommen hem….
Kram Linda

Välkomna hem,kul o se bilder
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

välkommen hem igen..kallt förstår jag….

Välkommen hem hoppas ni har haft det bra /Eva
Välkomna hem!! va skönt det låter!/yvonne

Tack snälla Ni för ert varma välkommande, har saknat Er alla att skriva med på iFokus och jag har saknat mina katter sååååååååå mkt,, men äntligen efter över 2 veckor har jag fått gosat med dem, men ojjj ojjj så dom vuxit under bara denna tid*ler*. Jag kommer med bilder från ett härligt Phuket då dom är inlagda i datorn. Nu må jag sätta mig läsa alla intressanta inlägg. Sebek, Tutankhamun och Savannah ligger brevid mig vid datorn,, dom kanske är lite glad att matte är hemma*fniss*. Snart flyttar vi till större lgh i Vallentuna,, då lämnar jag och katterna Västerås och studentlivet för ett tag.
Mvh/Eva-Helen

Vilka fina bilder det ser helt underbart ut

Jättefina bilder,man blir så sugen
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter