Östkatten Utställning =)
Åh vad jag längtar till utställningen - det var så länge sen jag ställde ut, ja det känns så i varje fall =) Jag kommer med mina sköldpaddor Lucie och Isolde, det blir första utställningen för deras del, så vi tar det som det kommer - lugnt!
Hoppas vi ses! Theresia

Fick bekräftelsen idag jag med!

Ok, men hm vi har inte fått posten ännu,, sent idag tydligen,,, :-)
Jag vet inte om posten kommit, men har vi kommit med så kommer jag på lördagen med S*Swingcat's Gilmore Girl (NFO n 09 24) första gången i klass 9..
Och våran prins S*Tam-Trion's Big Red (NFO d 09 23) som kan gå och bli Champion :)

:-) japp vi kom med,,, kommer på lördagen…. :-)
/Linda

Jag och ett par katter kommer båda dagarna. Ska bli skoj att ställa lite längre bort och träffa lite nya människor. Vi syns om ett par veckor:)) /Sylvia

Kommer på söndagen med mina svarta gossar.
Ja i dag kom bekräftelsen!!! Puh nu blir jag nervös…
Får storbesök från Skåne till Nyköping. Vår avkomma Tatjana & hennes avkommor & tom avkommorsavkommors-avkomma, som jag aldrig har sett, KOMMER DIT!!!
Min "lilla docka" Tatjana kan bli GIC om vi har tur. Hennes syster Katja kan bli EC, deras ½syster Ylva kan också bli GIC, om vi har samma tur, på lördag såå…
Gissa om jag är/kommer att vara nervös…. Jag blir inte mycket att prata med på den utställningen.

Lugn Birgit … tant Ylva kommer att vara med (om det kan var till nån hjälp!!!!)
Jag hoppas att jag äntligen får hålla i en galen liten häst … skulle bli så lycklig då 
Jag kommer bara att ta med mina 2 småttingar … så jag kan hjälpa dej i panelen … vilken färg ska jag ha på kläderna för att matcha panelhönorna???
Kommer att bli Jättekul att få träffa er alla andra LIVE … som jag bara har "namn" från iFokus.
Vi ses snart …
//Ylva
Tack Ylva & tack för att du finns!!
Små galna hästar, cream indianer stora som hus & lilla dockan å´så allt det andra… & hon som fick ditt namn kan ta stor titel. Ja, ja säger då det. Nog behöver jag din lugna stämma. & hjälp tar jag tacksamt emot.
//Birgit

#9 0ch 10 ja den galna hästen , dockan och mina andra 2 divor kom med. Dockans blåa son kom med, men om hövdinga sonen har kommit med vet jag inte ännu. Det skall bli så roligt att träffa er och Ylva du får känna och klämma hur mycket du vill på den galne (han lever dock inte upp till sitt namn ;) ).
Ha det bra
MVH
Anneli