Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 745 ggr
S-Pax
0

Vill bara...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

dela med mig av ett nytaget foto på vår kastrathane S*Pax' Amor Vincit Omnia 2,5 år. Tycker det är så fantastiskt roligt att få följa utvecklingen från liten nyfödd kattunge till en allt mer och mer fullvuxen hane. Nu börjar han se ut som man trodde att han skulle kunna göra när man såg honom som liten bebis. Att Norsk skogkatt är en ras som utvecklas långsamt gör det hela bara roligare och ännu mer spännandeSkrattande

/ Charlotta

S-Pax
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är han liten bebis

ariel
0

Verkligen jättesnyggKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Kronängens
0

Fin!

lynxeyes
0

Vacker kille Kyss

Rhapsody
0

Mums, den grabben har slagit min Fantomen lätt som en plätt när de mötts på utställning, och det med rätta!!! Han är verkligen en vacker katt!

/Lena

Mulan
0

Stilig kille! Han är jättefin! Kommer ihåg honom från SW i Borås för några år sedan, så fin redan då!

mvh Malin

SillyZones
0

Mycket vacker kille!!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

LittleL
0

Snygging Kyss /Sylvia

Restless
0

Så vacker han har blivit! Han har verkligen utvecklats superfint :)

helena7
0

Jätte fiN!!

ingela-anthon
0

Han är såå vacker och en katt man lägger märke till Kyss

Jag minns honom också från SW2005 i Borås. Vacker som sagt redan då och i panel var han om jag minns rätt Flört

rockringen
0

Jesses vad fin han är Lotta, supergrattis Kyss

Sagolika
0

Han är jättefin! Kyss

LottaC
0

Håller med dig Lotta..många ggr glöms det att det tar tid för en skogkatt att bli färdig..Han är  kanon fin.

Tassemarkens
0

Lotta!
Mmmmmmm Amor är en otroligt vacker katt …  som har DET … en otroligt Kyss härlig pojk som utvecklats till en stilig karl  …
Underbar som liten grabb och ännu vackrare som stor karlLedsen som tyvärr numera är en lycklig kastrat … så sorry girls …
Vilka kvalitéter .Räcka ut tungan… man kan i alla fall få drömma ,,,

Kramar
Ylva & Nicole