Klösmöbler..
Vart har ni köpt era klätterträd ifrån?

www.macca.dk,, men jag tycker nu att dom blivit sämre där.. mycket litet utbud samt lång leveranstid..
Tror att så många beställt där att det helt enkelt inte funkar alls lika bra längre,, förhoppningsvis får dom det att funka bra igen..
/Linda
Jag har hört både negativa och possitiva saker om macca.dk. Dock mest negativa.
Var inne där nu, men det fanns inget alls nu.. Förut fanns det ju en hel del.

Mmmm ja jag har bara haft positiva erfarenheter av macca,, förutom nu sista gången,,, tog väldigt lång tid innan lev kom,, fick det igår,, vann auktionen den 2/8
Ja jag såg oxå nu nyss att det inte fanns nåt alls just nu,, igår fanns bara en och iförrgår 3..
//Linda
Jag köpte mitt på tradera, men försäljaren har även webbshop här
men det blev ju såklart billigare när jag vann auktionen på tradera, detta är visserligen ca 1 år sen nu, så vet inte om just den försäljaren har auktioner på tradera fortfarande, men hon har ett enormt utbud i sin webbshopp iaf…
/ Sophia

jag har köpt våra på Ebay i Tyskland..som rekommenderas å det grövsta
….kraftiga o tunga grejer..inget som pajjar efter en vecka..
//Stefan

#6 Men det är ju så svårt att förstå där inne ju,, jag var in dit innan jag hittade macca,, men jag fattade nada,,, Trodde jag gjorde rätt men nej då.. det gick inte att buda.. :-(
//L

# 7 ,,jaha..jag har läst tyska 3 år på högstadiet o lite sitter allt kvar..kommer man bara in i det så går det hur bra som helst..har köpt både det ena o det andra där faktiskt..godis..transportbur ..några klösmöbler (för mycket) osv..har fortfarande 2 st som står i källaren o samlar damm..man får ju skylla sig själv när man lägger in anbud på flera stycken o inte har plats för alla..
la ju in anbud på flera stycken för att vara säker på att få EN o fick allihopa..
är man så är man..
//Stefan

Jag har nyligen köpt ett stort träd från macca.dk Jag är jättenöjd både med trädet och med frakten. Det gick snabbt och smidigt.

http://www.macca.dk/Auction.aspx?aid=361904
Nu finns 3 st på macca,, men bara 2 stora,, bra pris är det oxå.. :-)
Förhoppningsvis kommer dom att komma ikapp snart så att frakten går lite fortare.. Jag tycker att visst kan det bli fel ibland och med dom priserna så förstår jag att det blir pådrag oxå ju,,
/Linda
ps, Stefan,,, Har du en bra adress till där du beställer? Vad hanmnar priset på när du väl fått hem det? //L
Jag blev lite sugen på det blåa på Macca.dk ;)

mm den är superbra.. :-) jag har den hemma.

Det är ju så bra fraktkostnad oxå.. 125:- och ghemkört.. :-)
Ok.. Men det gäller ju att man ska få den då!

:-) mmm precis,, men den slutar ju snart ju,,,, så det går nog bra.. :-)
Men Michaela har du sett att den inte är blå! Jag blev också sugen först. På bilden blå men i beskrivningen står det att den levereras i grått.

Jo precis mörkt grå är den,, jag trodde först att den skulle vara ljusgrå men den är alltps mörkgrå,, en snygg färg tycker jag. :-)

LÄS min tråd "macca igen " innan du beställer ……

Hur ser de ut som ligger och "dammar" igen? Är det golv till tak eller mindre variant?

#19 Ja jag har för mej att det är golv till tak modell han har.. :-)
//Linda

#18 har du fortfarande inte fått rätsida på eländet?
Jag fick ju mina saker till slut,, hon "förvarade" med att det blirivt så mycket en tid eller nåt sånt..
Hon Katrine,, har du haft kontakt med henne?`
//Linda

#22 hur stor är den? vad kostade den där? :-)
//Linda

Jag hade lagt ett bud, men är glad över att ngn lagt över.
Kommer köpa från tyska ebay när det är dags tror jag.

# 21 Du kan läsa i tråden macca igen ;)

#26 japp,, har läst,, och svarat.. ;-)
Hmm, jag lade också bud, men efter att ha läst Macca-tråden är jag glad över att blivit överbudad.. Tyska är ju inte min starka sida direkt, men man får väl ta sig en titt på tyska e-bay!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Mmmm men jag tycker att i slutänden blir det lite dyrt där ju,, ca 1000:- inkl frakt.. :-( men men,,,,
Jag futar på.. det kan ju inte vara så vansinnigt svårt att göra en själv,, (mannen gör jag tittar på) :-)
#28 Jo jag var den som la över dig först.. Men ångrade mig ganska snabbt :( Vilken tur att ngn annan la över!!
Macca.dk kanske fungerar bra i Danmark!?!
jag har handlat på macca o bara haft strul 1 gång av 5… paketet kom som det skulle men det var några småsaker som fattades i paketet. då bad de om ursäkt och skickade omgående sakerna jag saknade. jag hoppas att det bara var pga sommarvikarier :) i onsdags betalade jag in mitt senaste paket från macca och idag är det skickat till DHL så nu är det bara att vänta o se om det kommer som det ska 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner