Vetegroddsolja.
Hejsan,
Nu har jag hittat något jag inte läst förut, som dom flesta vet så fick ju Maja missfall här för ett tag sedan.. :-(
Nu läste jag lite om Vetegroddsolja och där står att,
Brist på E-vitamin hos honor kan ge avbruten graviditet och hos hannar sterilitet.
Kan man då ge och kan det kanske till och med vara bra att ge honan denna olja hela dräktigheten? eller kanske annan e-vitamin? Jag vet ju inte alls om hennes missfall beror på brist av e-vitamin men iaf.
Hoppas jag får svar…… SÅ viktigt för mej att veta vad jag kan göra för att iaf göra allt jag kan för att förhindra ytterligare ett missfall för henne. Enligt vet så hittar dom iaf inget fel på henne..
//Kram och tack på förhand Linda
Ps,, hehe svårt som vanligt att få fram bra bilder,, men men,, denna får duga för att iaf visa hennes coola look.. :-)

Tyvärr kan jag inte svara på inlägget, men jag hoppas av hela mitt hjärta, att hon ska gå tiden ut nästa gång, och att alla blir friska. PS, du glömde bilden
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Finns det ingen som vet? 

Jag har tänkt pröva vetegroddsolja på min hona direkt efter utställningen i rasbo, men det ska ju förstärka löpet oxå, kan snabba på om man vill att honan ska komma in snabbare i löp med.

Jag har inte hört något speciellt om det du skriver ang dräktighet osv.
Har bara hört att det ska vara super för pälsen och om man ger det ca 5 dgr i följd så ska öka löpchansen hos honorna. Hos mig har en hona kommit i löp på det sättet och en annan hona inte. Men det är säkert bra att ge det någon gång ibland om inte annat för vitaminernas skull.
/Marie

Nu har jag en undran ang vetegroddsoljan,
Eftersom det sägs öka brunstigheten, och ge superfin päls etc,, kan man ge det till en dräktig katt? Det är ju bra vitaminer i oxå, men om det oxå ökar brunstigheten,, jag tycker att det låter lite motsägelsefullt på ett sätt och vis..
Kan inte förklara riktigt hur jag menar men,,,
//Linda

Putt putt,,, vet ingen? :-( trist,….
Näe du, jag är ledsen…jag har ingen aning!
Men vänta ett tag och se, snart kommer folk hem från sina jobb och så. Det är nog inte alla som har tid att vara inne här om dagarna.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#7 mmm jå kan det ju vara såklart.. :-)

Nop så var det inte,,,, aja jag får leta viare..