Planerad parning

Lycka till med dina planer! Excalibur är en tjusig kille.

Hildur ser så häftig ut,som att det är jag som bestämmer
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Katterna ser verkligen ut att ha "äktenskapstycke" 
Stilig hane också med en mycket medveten look.
Lycka till och så håller vi tummarna

Lycka till med Hildurs parning Theresa, Han ser läcker ut den tilltänkta hanen.
/Marie

Hildur är som ni vet en av mina absoluta favoriter!!!!!
Lycka till med parningen.
/Monica
Spännande!
De är jättefina båda blivande föräldrarna.
Susanna
Varför så bråttom, honan är ju inte året än?

#8 Men eftersom parningen kommer ske i mitten på oktober så har hon ju hunnit bli året.

#2 Tack det ska bli så spännande. Och ja han är otroligt snygg, Har träffat honnom på utställningt . Han har en mycket grym look men ett trevligt temerament.
#3. Hon har också ett grymt utseende
. Men är nog den snällaste katt jag någonsin har träffat
#4. Dom ser farliga ut båda två, så det jag hoppas på är att få en svart hona ur den kullen med detta uttryck, hon kommer ju att se livsfarlig ut
. Tack för att ni håller tummarna
#5 Tack Marie! Excalibur är så snygg
, Jag är så glad att Hildur får träffa honnom.
#6. Hildur är min absoluta favorit också
. Så nu hoppas jag att detta går vägen för det blir ju inte alltid som man planerar. och jag ska ha kvar en kattunge själv utav denna kombinationen, så detta ser jag verkligen fram emot
#7. Ja det är spännande.Tack 
#8.Jag ser att camilla redan har svarat dig på den frågan
#9.Tack! Miracel hälsar sin vackra pappa

#10 Mums hälsar tillbaka! Ska bli spännande att se kattungarna, ska hålla utkik.

Lycka till.

Ett mycket stiligt par! Håller tummarna för finfina kattungar 

Jag såg på din hemsida igår om denna spännande parning.. Jag tror de kommer bli fantastiska små.. Fast Maccus parningen *suck* tur jag har släkten så jag kan argumentera med de.. Fast Maccus är ju en av mina favoritskogisar även fast jag aldrig sätt honom *hihi*
Lycka till med dina kommande kullar.. Jätte spännande.. Hildur är ju så vacker.. å karln du valt till henne ska vi ju inte tala om

#12. Tack!
#13. Det tycker jag med
. Hoppas verkligen på det
/Theresa

#16 Är det bra med Mirakelflickan?
Förresten nu när du har Miracel (pappan) och Mirakelflickan, vad har du för tilltalsnamn till de två då? 

#15.Ja det är så spännande jag går bara i ett stort rus det ska bli så spännande detta året och se vad det blir med dessa kombinationerna, Och det är klart du gillar Maccus:))) Men han är verkligen snygg, Vi ska ställa i Nyköping nu i Okt då ska alla katterna med utom Miracelflickan och Tove om det nu visar sig att hon är dräktig villsäga.

#17. Ja det är bara bra med den lilla, Men hon är en väldigt bestämd liten dam så vi måste öva på utställnings pose, hon är en Mirakelflicka. Jag kallar Miracel de la Winger för Miracel Och Mirakelflickan för Mirakelflickan: Jag tycker Katterna ska heta det dom är döpta till. Jag var väll inte fötrtjust i Hildurs namn från början men idag är hon en Hildur och jag tycker att det är ett vackert namn nu. Det är katten som gör namnet inte tvärtom

#20. ÅHH Vad vacker han är, det är den vackraste hane jag någonsin sett. Han är en stor favorit
.Tusen tack Brita för lyckoönskningarna.
/Theresa

Lycka till med parningen , blir säkert kanonbebbar 
Kram Suzan
Mycket stiligt par, lyckat till med den planerade parningen.