Var sak har sin plats...
Allvarligt talat, detta är ett forum som heter Norsk skogkatt iFokus! Det finns fler sajter på just iFokus där man kan ta upp andra saker som INTE har att göra med just Norska skogkatter och hittar man ingen kategori som passar är det fritt fram att starta ett nytt forum med valfritt ämne.
Jag besparar Er mina privata tankar och åsikter om vad jag tycker om de senaste inläggen, men som sagt var sak har sin plats och detta är INTE rätt forum för privata intriger.
**CITAT
**
_Problemet är aldrig "där ute"
_Problemet är alltid vad som finns i förtryckarens sinne.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Heja dig! Håller med.
Bra skrivet, Sissi! Commis hälsar så gott! 

/Sylvia

braaaakrivvvet

Jag anser att alla ska låta detta vara ett forum med trevligheter och där folk kan finna glädje att vara. Tänker så på WestKiowas som faktiskt ställt upp och tagit på sig att vara Sajtvärd här. Hur roligt är detta för henne. Jag tycker synd om henne att behöva jaga vuxna människor för att de inte fått en ordentlig uppfostran som säger hur man sköter sig bland andra.
På ett forum ska man aldrig säga något som inte skulle kunna säga rakt i ansiktet på en människa öga för öga. Många glömmer det.
Och faktiskt är det så att man behöver inte säga allt man tycker.
Jag håller på Stampes pappa i Bambi filmen jag:
- Om man inte har något snällt att säga behöver man inte säga något alls.
Snälla var snälla mot varandra. Så kan även jag få njuta av att tjuvläsa här inne och kika på alla vackra skogisar.
Mvh ÅsaF
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#5 Bra skrivet!
/Theresa

#1 (och alla andra i denna tråd)
Håller med
Bengan

Jag håller med till fullo!!! Tyvärr har allt som hänt härinne fått mig att inte våga skriva så mycket om varken mina katter eller annat…jag ahde gärna visat mina små eller pratat om hur jag gör saker eller frågat mer efter råd…men jag vågar helt ärligt inte för allt skitsnack som kanske sätts igång…
Tycker det är hemskt att man inte ska kunna skriva utan att undra vad som kommer näst…

#8 Visa bilder på de små tror jag nog du kan göra utan risk. Bilder är alltid trevligt och brukar få bra respons 
Mvh Nina

Håller verkligen med #5 jag anser att behandla andra som du själv vill behandlad. / Gunilla

Håller med.
Håller med er alla… det är inte speciellt roligt att skriva här längre, då man hela tiden får en massa dumma komentarer tillbaka…
Vi som är nya i kattvärlden skulle kunna ha detta forumet till att lära oss en massa. Men ställer man en fråga, som någon tycker låter tramsigt, så blir man påhoppad…
Hoppas det blir trevligare snart…
Ha det bäst till er alla…

……….och de som hållt på ett tag har det INTE lättare precis, så fort man svarar någon på en fråga, ja, då är man en skitstövel och en som tror sig veta och kunna…???
Som det känns nu så gagnar det här forumet inte någon.
//Annika

#8 tittar mer än gärna på foton på dina kissar
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Jo visst är det så! det här är FÖRSTA gången jag vågar skriva
Jag blev så glad när ja hittade den här sajten,tänkte att nu ska jag få tillfällen= att få insupa en god atmosvär med skogkatt i centrum!! att här skulle jag kunna få lära mej,,av alla er som har så mycket kunnskaper,att fritt få ställa frågor o få respons tillbaka!! att inga frågor är för små eller löjliga!!!
men jag höll mej utanför/ ja tycker nog som sissi! att saker mår bäst på sina egna platzer!!
hoppas det blir bättre så ton o melodi blir mjukare för då vågar jag oxå vara med
Hoppas verkligen att dagis nivån upphör här inne. Min reaktion på alla dessa påhopp och dyligt har iaf för mig fått mig att bestämma vilka jag verkligen inte kommer att köpa några katter av i framtiden, synd, men det första intrycket av en persons/ers betende brukar vara bestående och det här har ju inte varit någon bra reklam för dessa personer.

Håller oxå med,, därav mitt inlägg i gårdagens tråg,, Jag vill ha det trevligt….
Kram Linda
Nu verkar det ha lugnat sig lite här…skönt!
Det goda vinner ALLTID över det onda!
Kram på Er allesammans
Sissi

/Sylvia

Håller helt och fullständigt med
och en sak jag osso lagt märke till, vissa får massor av respons på sina inlägg, bilder, frågor mm, vissa får inget alls, lite tråkigt, men men, kanske bagateller i detta läge
#20 Kan hålla med dig att vissa får mer respons än andra. Men se det positivt…det är precis som i verkliga livet…Hellre några riktigt bra vänner än massor av "polare" som ändå inte tillför en något gott.

#21 bra skrivet, härligt foto