Apportering ...
Här kommer en bild på min älskling när han apporterar, det är hans absoluta favoritlek.
Sitter man i soffan framför tv eller med en bok så kommer han med sin mus och släpper den demonstrativt framför näsan på en, sen får man höra ett ljudligt jam medans han tittar en nästan bedjande i ögonen .
Vad gör man ?? ja det är ju bara att strunta i tv eller bok och börja kasta för inte kan jag motstå honom då, det är ju omöjligt =)

Förstår dig helt, man kan inte motstå dom i såna lägen:)) Chamigt! /Sylvia

Det är verkligen ursött när de apporterar. Mina gör också det. Bollar, papperstussar, snören m.m. Jag älskar att leka med dem 

De är så gulligt min svarting är likadan (+ en hund) här hemma och man kan ju bara inte motstå deras blickar ibland sitter man i evigheter tills armen värker och alltid är de matte som ger upp de kan ju hålla på i timmar..
En mycket vacker katt har du också och de är ju bara så charmigt

Min Max är helt otrolig på att apportera,ibland undrar jag om det inte är en hund."Skratt"
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Heheh ja dom är för goa dom små liven 
Jovist kan man undra om det är en hund man har ibland, tex när posten kommer så springer han dit o kollar vad som kommit, snart kommer han väl bärandes på den i munnen också hehe.
Sen när det ringer på dörren så är han föst på plats och jamar och viftar på svansen till hälsning åt den som kommer, han charmar alla som kommer på besök ;)
#3 Tack
kan bara instämma, visst är han vacker mitt lilla charmtroll 

Fler som har bilder på apporterande katter ?? fyll gärna på i tråden i så fall