Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 692 ggr
Chamuels_Susann
0

Theresa...

Jag är inte sämre än jag kan säga att jag gjort fel att uttala mig om du hade kontakt med dem två.

Jag har pratat med den personen som sa det till mig och tydligen var det helt fel.Det var tydligen i efterhand endast ett antagande som den personen gjort.Hade tänkt maila dig men det är bättre jag lägger ut det offentligt här så alla kan se det.

Theresa jag ber om ursäkt för dem anklagelserna att du var vän med dem.Det var helt fel information jag fått.

Mer kan jag tyvärr inte göra än så här.Ber om ursäkt borde ha tagit reda på om det verkligen var sant.

Theresa har ingen kontakt med dem.

Susann/Chamuel's

Jag vill också passa på att nämna att jag sköter mitt uppföderi mycket snyggt och om nån har nåt att säga så varsågod och anmäl.jag har inget att dölja och ingen kan göra mig nåt heller även om det görs tappra försök.men nu låter jag det vara vid det för det får vara deras problem.

Ni kommer inte att se mig mer på detta forum.Till glädje för en del och sorg för andra.

Tack för mig och adjö

Juliette-
0

Att ni orkar ödsla lördagkvällen på sånthär.. skitsnack finns de gott om och de skall alla lära sig att TA REDA PÅ FAKTA INNAN ni uttalar er.. vad ditt katteri har med de hela att göra kan man undra??

Jag förstår mig inte på detta forum faktiskt allt går ut på att kasta så mycket skit på varandra som möjligt?? Konstigt man inte har lust att sitta här eller skriva nått man får ju bara skit vad man än säger..

Man får heller inte ha olika åsikter de finns visst inte alla ska vi tycka samma och hur kul är de på ett forum??
Trodde detta forum skapades för vi skulle hjälpa varandra vi som brinner för NFO..

Att detta mail inte skickades privat förstår jag inte heller.. jag har inte suttit här på länge.. har ramlar in men inte löst speciellt mycket men nu när man tittar är de ju elaka komentarer i varändå inlägg känns de som och författaren till detta inlägg är ju inte precis en av de milda..

Nej skärp er nu och jag tycker alla kan stanna här på forumet om ni lär er att kunna diskutera.. de finns många seriösa bra människor härinna man kan lära sig mycket av..

Nej en bättre ton på hela forumet och inte massa privat groll annars tycker jag hela forumet kan läggas ner!!!
Låsa trådar ja visst de skulle göras mycket mera men så länge de är som de är skulle ju var ända tråd låsas och vad är de då för mening med ett forum??

Ni skrämmer bort alla nya och gamla för den delen med.. detta är ingen skogkattforum längre utan ett forum endast för skitsnack och intriger.. allla verkar trötta på de men inget händer??
Jag ser då ingen mening att skogkatt iFokus skall finnas kvar

Undrande
0

Lovar du denna gången?? Du har sagt detta förut men återuppstått på detta forum, nu är det ett nytt inlägg där man fattar nada….

Tack å hej Chamuels.

P.S. Om man läser det du skrivit ovansående så blir tolkningen:

Hade du inte lagt näsan i från början hade du sluppit be om ursäkt nu… sent ska syndaren vakna.

ariel
0

#1 Håller med dej fullständigt! Susann,du vet ju at jag tycker om dej,men tjafs när det gäller sådana saker tycker jag att du ska maila personen i fråga.(Tror inte att andra är intresserade av era intriger)Varför ska du hela tiden försvinna om du inte har gjort fel?"En som börjar bli förvirrad"

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Undrande
0

#3 För att det göder självförtroendet när folk säger att de saknat henne å tycker sååå mycket om henne.

Som pojken som ropade "VARG" en gång för mycket.

Nippertippan
0

"Jag vill också passa på att nämna att jag sköter mitt uppföderi mycket snyggt och om nån har nåt att säga så varsågod och anmäl.jag har inget att dölja och ingen kan göra mig nåt heller även om det görs tappra försök.men nu låter jag det vara vid det för det får vara deras problem."

Varför måste du hela tiden påpeka att du sköter ditt katteri, anmäl mig gärna, det finns inget att anmäla, osv? Det verkar helskumt. Har du något att dölja?

"Ni kommer inte att se mig mer på detta forum.Till glädje för en del och sorg för andra.

Tack för mig och adjö"

Halleluja!!

ariel
0

Du nippertippan,väx upp!

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

WesthKiowas
0

Men jag blir tokig på er allihopa!!!! Ska det vara så jäkla svårt att uppföra sig! Varför hålla på att tjafsa bara för att ni sitter skyddade bakom en dator?! Kan slå vad om att satt ni inte bakom en dator skulle ni aldrig betee er så illa om ni stod ansikte mot ansikte med varandra! Jag börjar bli förbannat trött på en del! Detta är en sajt som ska verka för skogisens bästa, inte för att smutskasta varandra! Kan och vill ni inte göra detta så föreslår jag att ni lämnar sajten och skaffar en egen… Bråk iFokus kanske!

Ska väl säga att jag inte pekar ut någon för annars blir det väl tjafs om det också!

Jag låser nu denna tråd!

/Camilla Sajtvärd

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Inlägget är låst för nya kommentarer