Vad menar du?
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

jag får skit utan jag gjort nåt utan chamuels kan bara skriva skit och så är det

Strunta i det…

Men måste det fortsätta att ältas i en annan tråd? Eftersom den andra tråden urartade så låste jag den.
Camilla

Men skriv till mej i inkorgen istället,jag är uppe ett tag till.MVH Marina
Marina/ S*Karmskogen's

det är svårt när man har samma intressen och blir nedtryckt av en falsk apa jag ska ta på åby
snälla, kan vi inte få läsa något kul istället?
skriv om tips till oss som inte är uppfödare (o inte tänker bli) men ändå vill lära oss mer om skogisar.
tack på förhand 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Hahaha, förlåt men nu kan jag inte vara tyst längre…
#7 Tror att du inte riktigt har förstått? På utställning tävlar KATTERNA emot varandra, inte ägarna!! Och hurvida den ena eller andra katten vinner bestäms utav domaren.
/Sylvia

tur att iunte jag e psyk

jag e tur att man vaknar för e man relativt ny så blir man klassad som idiot och idiotparningar så det ska bli kul med min bedömning

Nu räcker det med gnäll och anklagelser, tycker jag… Släpp det!

#7 maila mej så kan vi prata!
Marina/ S*Karmskogen's

Ännu en repris av mitt inlägg i andra trådar!
Men jag blir tokig på er allihopa!!!! Ska det vara så jäkla svårt att uppföra sig! Varför hålla på att tjafsa bara för att ni sitter skyddade bakom en dator?! Kan slå vad om att satt ni inte bakom en dator skulle ni aldrig betee er så illa om ni stod ansikte mot ansikte med varandra! Jag börjar bli förbannat trött på en del! Detta är en sajt som ska verka för skogisens bästa, inte för att smutskasta varandra! Kan och vill ni inte göra detta så föreslår jag att ni lämnar sajten och skaffar en egen… Bråk iFokus kanske!
Ska väl säga att jag inte pekar ut någon för annars blir det väl tjafs om det också!
Jag låser nu även denna tråd!
/Camilla Sajtvärd