Vad har hännt?
Det e ju nästan ingen som skriver här inne längre.Va trisst!!!

Är inte så konstigt tycker jag , med allt tjafs och alla påhopp som förekommer här så tröttnar väl folk till slut.

Kan ju vara så att folk inte har tid o vara här jämt.Tror också att många tröttnar då det varit mkt tramstrådar.Tycker att alla ska försöka vara lite snällare emot varandra! Det vinner man på i längden.Som du behandlar folk blir man bemött själv.Vad tror du själv? En fortsatt trevlig Helg önskar jag alla
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
#2 håller med dig. Det blir väl lite annorlunda nu när hösten blir mörkare.
Att du ens frågar du vet ju vem du är och vem du umgås med.Dessutom så feg att ha flera användarnamn.
jag tror du vet anledningen till det!!!

Allt tjaffs så även redan i denna tråd gör de faktiskt ganska tråkigt.. jag skriver nog en hel del ändå men mest bara i kattungetrådar osv då de inte går att diskutera här inne vilken är så roligt annars och så man kan byta erfarenheter..
Jag håller dock till mer på ett annan iFokus sida där man gärna diskuterar mycket och delade meningar är de men inte massa skitsnack osv.. här inne välkomnas ju knappt nya för alla är så misstänkssamma och visst jag förstår dom till viss del men alla måste få en chans tills motsatsen är motbevisad..

ja det är ej kul med allt som hänt här inne.
annise

#6 . Känner du mig? Är vi polare? Har vi någon gång pratat med varandra?
/Theresa

#7 vet ej vad menar du? har vi snackat

#8 Är vi kompisar? Ja eller Nej. Har vi haft kontakt med varandra?
/Theresa

Men seriöst,, det är ju just detta som allt handlar om,, inte ens en tråd där frågan lyder, vad har hänt, ingen skriver etc…
inte ens där kan man vara trevlig och försöka ser ordentligt på problemet,, för det är just vad detta är,, ett problem,, att man i ett forum där man förhoppningsvis har samma mål, iaf dom flesta av oss,, just det att värna och våra älskade skogkatter.
Oavsett man har en,flera eller ingen så antar jag att om man är medlem här så tycker man iaf om rasen eller?
Varför detta tjafs överallt… inte konstigt att ingen vill skriva så mycket,.,, det finns ju alltid någon som har något neg att säga om något man skriver, och låt gå för det då., vi har ju kanske samma mål, men olika vägar att nå dit, och olika erfarenheter oxå som man vill dela med sej av,, men det finns ju väldigt olika sätt att tala om det på oxå.. men behöver inte låta otrevlig heller anser jag..
bara för att du (ingen speciell alls nu) vet mera än jag, eller tycker annat än jag, så innebär ju inte det att jag har fel. eller att du har rätt,, bara att vi är olika och ser saker på olika vis. Man kan gärna diskutera dessa olika vis till och från men man måste inte bli ovänner bara för det..
//Linda

Helt otroligt ….

ja men för det första så känner jag ej terese och e det någon som bråkat så e det chamuels inte jag
annise
Chamuel, du kan bara inte låta bli att bråka va???
I nästan varje tråd där du svarar nån så har du attityd, jag spyr åt det!!!
Uppför dig som folk å va trevlig eller sluta för guds skull skriva här, vi är här på samma villkor allihopa och förhoppningsvis på TREVLIG nivå.

#13 mycket bra skrivet. håller med dej 100%
annise

#13 Du Annise Välj dina ord!!!
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
#15 Jag håller med, Annise, du är inte oskyldig i detta så välj dina ord!

Men jag blir tokig på er allihopa!!!! Ska det vara så jäkla svårt att uppföra sig! Varför hålla på att tjafsa bara för att ni sitter skyddade bakom en dator?! Kan slå vad om att satt ni inte bakom en dator skulle ni aldrig betee er så illa om ni stod ansikte mot ansikte med varandra! Jag börjar bli förbannat trött på en del! Detta är en sajt som ska verka för skogisens bästa, inte för att smutskasta varandra! Kan och vill ni inte göra detta så föreslår jag att ni lämnar sajten och skaffar en egen… Bråk iFokus kanske!
Ska väl säga att jag inte pekar ut någon för annars blir det väl tjafs om det också!
Jag låser nu denna tråd!
/Camilla Sajtvärd