Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 564 ggr
Mulan
0

Sista blommorna åker imorgon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst känns det sorgligt när de små flyttar..? Allra helst när de sista två ska flytta imorgon.. En bild på Demonius Drakblomma, 14 ½ vecka gammal och nästan 3 kg tung..

Mulan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Å syrran Delfinia Daggkåpa…

Mindfields
0

DelFINia Kyss

Draken_old
0

Äntligen!!
Super läckra. Gillar att de ser lite grymma ut ;-)
/Kattis

Malin1
0

Skojar du??? 3kg!!!!! WOW!!!

My kind of cat.. Kyss

Mulan
0

#4 Nej, jag skojar inte… ;o) Men han är aningens rund om mittregionen och har kodnamnet "Tunnan" här hemma… Skrattande

#2 Tack, hon är en pudding, ser fram emot att se hennes fortsatta utveckling enormt..

#3 Japp! Är sååå stolt över de små tyngdlyftarna!! De artar sig väl, pappa Vale har gett en god portion med längder till den här kullen o mamma Candy har bidragit med extra massa.. Härligt!

mvh Malin

lynxeyes
0

Lycka till alla vackra blommor Skrattande

Hmm undrar… kan jag odla sånna i min rabatt till våren??Flört 

/ Sophia

Kattfarmen
0

#3 Kan bara hålla med Draken även om det blir självskryt :-)

Vale/Blomman har längder så det räcker och blir över. Däremot kanske han inte har den riktigt grymma looken.

Det har Candy däremot.

3 kilo Demonius då kan jag förstå att det var nära slutet när vi tog in Blomman på akuten och han vägde 3,6!!!!

Korkad katt som käkade gummiboll.

Nu har han iaf gått upp ett kilo och vi väger honom på söndag.

/Anna

Mulan
0

#6 Tack!

#7 Japp!!! Vi är sååå stolta o glada över den här kullen, Candy & Blomman/Vale var verkligen en god matchning, kalasgoda ungar! Både utseendemässigt o temperamentsmässigt. Längder från far o look från mor tillsammans i en salig blandning med gott resultat! Känns som mor o far verkligen gav det bästa de kunde och sånt är alltid så superkul!!! Skönt att Blomman är på bättringsvägen, vi ser fram emot att träffa honom i full matchvikt o kondition snart, han är helt outstanding! Pappa Vigge är en idol, men Blomman är ärligt talat en än större idol, precis som det ska vá! Härligt!

mvh Malin

ingela-anthon
0

Vackra kattungar med ett intressant föräldrapar.

Mamma katt verkar mycket bekant på något visFlört och pappa katt är ursnygg.

# 6 Hmm, har samma undran som Sofia. Jag skulle också gärna vilja odla vackra blommor….

mvh, Ingela

Rhapsody
0

Mums! Dom är verkligen fina!

Det skiljer ett kilo på "Tunnan" och Fernando… och jag tycker Fernando är stor! Han väntar fortfarande på att bli tingad, men det kommer väl tids nog. Grattis till dina fina blommor!

/Lena

Mulan
0

#9 & #10 Tack!  Jodå, det är fett på Tunnan.. Men han är rätt stor för sin ålder, likaså Gandalf. Salamander o Delfinia växer mest på höjd o längd just nu, men har ändå bra vikter.

Fått rapport från familjerna o alla kissarna trivs ypperligt och familjerna med dem! Härligt att höra!

mvh Malin