Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 468 ggr
ariel
0

Rapport!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som ni vet så undrade jag hur ni tyckte med kisse på avbetalning.Jag vill bara berätta vad jag kom fram till… Tjejen som vill ha Bamze sätter in 1000kr i handpenning så är han bokad.Bamze stannar tills slutsumman är betald.Tycker att man ska ge även dom som inte har så mkt pengar en chans att äga en underbar ras. Finns alltid ett sätt att komma fram till om man tycker att kemin stämmer.Vad tycker ni andra?Tycker ni att jag gör rätt?För mej känns det kanon! Ha en trevlig HelgGlad

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Kronängens
0

Låter som en bra lösning.

ariel
0

Ja för mej känns det jätterätt,måste ju kunna ge köparen/köparna en chans.Ingen som tycker eller tänker ngt?

Marina/ S*Karmskogen's

Mymlan
0

*Tummen upp*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Fairyhearts
0

Låter helt ok. Har själv gjort liknande…det fungerade bra.
/Marie

Mymlan
0

Hur gör ni då ni gör detta: 500:-/mån, 1000:-/månad eller är summa bestämt från er uppfödare att den summan per månad ska det vara?

Jag är bara nyfiken.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

ariel
0

Hon ska försöka betala hela summan på 1-1/2 månad o när handpenningen är betald så är ju kissen faktiskt bokad.Hon vill verkligen ha denna kisse o det känns rättKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Dolleminas
0

Det låter som ett vettigt förslag och en vettig köpare, som jag skrev förut all kärlek till en katt sitter inte i plånboken.

Kul att du delade med dig hur du löste alltSkrattande

ingann
0

låter suveränt Skrattande då får hon ju sin kisse trots att hon inte har hela köpesumman kontant o du vet att hon verkligen vill ha just denna kisse och att han får ett bra hem Glad jättebra för bägge parter tycker jag..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

ariel
0

Tack för att ni är så gulliga o förstår,denna tjej har en kille hund o barn.Tror att jag valt rätt beslut! Nu är det Godnatt för mej! Kram på er allaKyss

Marina/ S*Karmskogen's

UncutDiamond
0

Jag tycker att du har gjort detta mycket bra, alla är nöjda, det är ju så det ska kännas. och viktigaste är att du vet att katten kommer att få det bra.

/Theresa

solfager
0

En mycket bra lösning!

//Åsa

bustrollet
0

Låter som en väldigt bra lösning för er båda:) Vad skoj nu är båda kissarna bokad.Och så har dom ju en toppen uppfödare också som är mån om både kissar och köpare.Ja det vet ju jag som köpt 3 st skogisar av dig hi hi

Signe-Jonna
0

Vad bra att söte Bamze kommer få ett bra hem! Låter som en bra lösning så länge både köpare, säljare och katt är nöjda. Glad

[Pimme]
0

Smart lösning! Låter välldigt bra tycker ja.