Hund, vad tror ni?
Visst är hon dräktig och det rejält också
vår lilla pudelflicka. Idag har hon gått 51 dygn sedan parning och som ni ser ökat ordentligt i magomfång. Är det någon som har lust att gissa antal? Både tiken och hanen är dvärgpudlar av den mindre varianten.
Jag har "beställt" fem valpar, ngn annan som vill gissa?

Oj en sån liten rund sak :) Hm.. jaa, kan de va fyra? 
Hur länge är en hund dräktig?
Susanna

Jag gissar på att Janice får fyra men att Molly får ca sex.

He he, jag slår till på 7st
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Hm, en mycket okvalificerad gissning… 4 st. Pudlar är underbara hundar!!!!/Lena
# ca 60-63 dygn
Jag gissar också på fyra småttingar i magen. Lycka till!

Nu gör du mig nästan galen! Om jag inte minns fel nu så var det du som "dreglade" över britt-bebisar för ett tag sen. Nu är det min tur att göra det samma. Du har prickat in båda mina favoritraser….Visa INGA valpar här för då kan nog inte något stoppa mig!/Lena
#9 he he du ska nog få tillbaka för bilderna på din blåa britt

#9 Jo du får bombardera med hur mycket valpbilder som helst! Jag lovar att vara duktig och inte skaffa hund, bara beundra massor! Små vita pudelbeibsar och lite större svarta bedlington, mums!

Ja du moster snart är väll hela ditt hus ännu mera fyllt med djur. Det blir så spännande att se hur många det blir. Själv får jag ju aldrig bebisar hemma så jag ser fram emot dina valpar och Amadeus och Tias kattungar, som det förhoppningsvis blir i augusti.
Grattis! Vilka sötnosar.
Susanna
Stort GRATTIS till de nya valparna! 1 mindre än min gissning…

Grattis!
Ser fram emot fler bilder!
/Lena

Grattis moster och janice till bebisarna! Då får jag komma om någon vecka när de öppnat sina ögon.

Vilka små söta pudelgrisar.. jag som är uppväxt med pudel är allt för svag för dom.. pudlar är verkligen underbara hundar

Åh vilka sötisar, med vågor i håret och allt! /Lena
Vilka fina valpar! Hoppas vi får se mer av dem!

Grattis grattis till fyra (?) små svarta skönheter. Det enda som kan vara sötare än pudelvalpar är Bedlingtonvalpar….
/Lena

# 27 Ja det är synd! Vi får nöja oss med bilder och det är ju inte det sämsta det heller! Hoppas du "bombar" oss med valp-bilder. Tassar, nosar, runda magar, det spelar ingen roll om det är kattungar eller hundvalpar för det är alltid lika hjärteknipande!

Vad stora och söta de blivit

Åh vilka fina snuttevalpar!
Bedlingtonbilder önskas!!!!
/Lena

Tack för härliga bedlingtonbilder! Svarta, trubbiga små klumpar….. Det är så häftigt att de är helsvarta som små och sen så underbart vita som vuxna. Bara den svarta näsan som avslöjar dom då 
Pussa på dom tjocka magarna från mig!
/Lena

Åhhhhhhhh helt underbar!

/Lena
Vilka sötnosar! Jag hade oxå valpar för ett tag sen, åtta veckor den 17 Juli. Det är heelt underbart, men ändå ganska jobbigt när dem far runt vid 6-8 veckor.. xD Lycka till!

Hej moster!
Vad fina de är valparna! Man skulle kunna äta upp dem, kommer till veckan och tittar på sötnosarna.
Kram

Fick se denna tråd nu,finns det någon svart hona kvar?Letar till min moster som är helt betuttad i svarta pudlar
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Skulle ej ha kikat in här.. Avlivade våran 13½ åriga mellanpudel 6/8 -07…
En som kom hit då hon var 12 år, vanvårdad, misskött..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#47 Jag har bara vita pudlar, de svarta är bedlingtonterrier.
Kolla på pudelklubbens hemsida under valphänvisning, där kan ni säkert hitta någon liten goding till din moster. www.pudelklubben.se/

#49 Tack
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
#48 Tragiskt med din gamla hund, men du får trösta dig med att hon fick ett bra år i slutet på livet iaf.
Blir det någon ny hund? Kolla på min hemsida jag har en tik som jag letar en bra fodervärd till. www.freewebs.com/ninanova