Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1947 ggr
Per-eric85
0

tjena!!

Tycker du att du är frisk?

spånar över många av kattuppfödarna som är psykiskt och fysiskt  friska och som har jobb.det är ju en svindyr hobby eller jobbar dom svart?kostar mer än lira fotboll med polarna o ta en bira ibland.Som det verkar på en del utställningar jag vart på så beter sig en stor det som labila.man kan tro att man är på ett väckelsemöte med livets ord .Det är ett  hoppande o tjoande,klapp i händerna när nån vinner. och förlorar man så kan man visst bete sig hur som helst.Det såg jag o syrran o hennes polare i varberg tror jag eller om det var i Höör.Kommer inte ihåg.Det var fint väder o jag hadde väl en bira för mycket innanför västen.

Tur att jag inte ställer ut min hane Toidi.Han är fin men föddes tyvärr med svansknick,dubbel dessutom.han är 7 år så han har väl paserat bäst föredatum osså för utställning.

Om man skulle ha samma regel för att få börja med kattuppfödning som man har för att bli väktare(som är mitt jobb) så tror jag att det skulle bli många som försvann redan på startlinjen.

Det är första gången jag plitar på den här sidan men det är kul med synpunkter o innläg från alla.

har man svårt o sova så är det skitkul att surfa runt på alla i fokussiterna o kolla vad folk skriver om.

En annan site jag rekomenderar starkt är foto.ifokus.se

Skitbra sida med bra tips.

Percka

Inlägget är låst för nya kommentarer