Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett04-färger-mönster
Läst 1337 ggr
Seerath
0

Fotografera mera!

Vi behöver fler bilder till NFO Colour Guide (http://www.nfocolourguide.com/)
Kolla vilka som saknas(http://www.nfocolourguide.com/missing.php), ta ut era katter och fota och säg åt alla ni känner så fyller vi upp sidan på ingen tid alls!  :)

fiskerjentas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Her er en ns 25, men jeg venter på nye bilder av henne

Tunballens

Bonita, eier, oppdretter og fotograf er Wenche

fiskerjentas
0

Så har jeg en a 09 24, men jeg må vente til høsten med å få tatt et bra bilde av ham…så du kan ha disse til jeg får tatt noe bedre

Frostvikarna
0

En bild på en fs kanske? Tror att ni redan hade en sådan men de kan ju se olika ut. Bilden är på Frostvikens Agnes

Froydis
0

NFO gs

S*Gottneriver`s Moonshadow

bildet har vi tatt selv..

Froydis
0

NFO d 09 23

(N)Ekornbakken`s Linus , også tatt av oss

Rhapsody
0
Seerath
0

Tack för era bidrag!

#1 Synd att hon låg ner. Men kan funka tills vidare.

#2 Det var tyvärr lite otydligt bild. :/

#3 Vi har tyvärr en fs och behöver bara en av varje färg. :/

#4 Är vi intresserade av. :) 

#5 Är inte han 03?

Froydis
0

#7 Han er reg 09, ettersom han var registrert før de nye reglene kom… Han har mindre enn 50 % hvitt da.. (er bare feit hehe)

fiskerjentas
0

Ja, da får jeg sette meg i sofaen og vente til kattene er i kondisjon igjen …og håpe at de da orker å stå tils mann får en bra bild

Seerath
0

#8 Får fundera på den ett tag.

#9 Du är välkommen att komma åter. ^^

Seerath
0

Har updaterat sidan med en bunt med nya bilder

sion
0

Jag har en hane som är NFO ds 09( Rödsmoke-vit).Jag inte så bra bilder, jag ska knäppa bilder först, jag återkommer.

/sion

Rapooms
0

Hej !

Jag har skickat 2 bilder på mina 2 st , grupp6 katter =) g0923 ,ock d0324 .  ja skicka dom på S*Chop Suey's mail istället gick inte att skicka på nfo colour sidan?=(( hoppas de här gick lika bra!

trevlig helg

Micke S*rapooms  Räcka ut tungan

Seerath
0

#12 Det är bara att fota på :) 

#13 Hon skickade vidare mailet till rätt email så jag har fått dom, är bara inte behandlat ännu. Fick dom efter senaste uppdateringen. :)

manlyckans
0

#14 Har skickat några bilder till mailen. /Ann.

Seerath
0

Jag försvinner iväg på utställning i helgen så jag kommer inte svara på några mail innan måndag. Hoppas det är ok med alla!

Runsviks
0

Lycka till i Skellefteå, för det äve väl dit du ska :-)

Seerath
0

yup, ska dit med en pälslös smal pojke så kan behöva alla lyckönskningar jag kan få. :D

Runsviks
0

Jag kom till Ö-vik med en 1 årig pälslös tabbytjej. Hon blev både Champion och tog sitt första CACIB i konkurrans. På lördagen tog hon det på bl.a. bättre pälskvalite… få se nu, hon är kusinbarn till din pojk ;-) Något som har gått igen hos alla Garions avkommor är den fansastiska pälsen. Så jag tror på Chinook! Kristin & Lovis

fiskerjentas
0

Jeg ser at dere ennå mangler bilde på NFO a 09 24

Min Franz Josef er jo det, men han ble lejonrakad i juni. Men om en måned til skulle han vel være fin tror jeg. Dette bildet ble tatt idag