Emot swebus totaltförbjud
Hej!
Det har nu blivit kännt att swebus-express har gjort totalförbjud att ta med sin djur ombord på bussen.
Jag tycker det är fel så jag har gjort en namninsamling. Om du inte heller tycker om det så gå in och skriv under.

Såklart skriver jag under,, detta är tråkigt,, har åkt mkt med dem tidigare.
Bra insats av dig!!
*Mvh Eva-Helen*

Men vad beror det på då skulle jag vilja veta, är det av hänsyn till allergiker eller?? för i så fall kan jag förstå det.
Hej.
Nu har jag skrivit på listan./ Tove

Påskrivet!
/Lena

jag skrev på

#2 ja det är pga allergiker och ja det är förståndligt. Men med denna namninsamling så försöker jag övertala SW att ta varannan buss istället.

jag har skrivit på
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Påskrivet! /Sylvia

Jag har också skrivit på / Anna

kanon =) ju fler dessto bättre =)

putt

snyft… hjälp mig alla måste skriva på.. sitter här i norge säfflebussen tilllåter inte min katt inte heller gör swebuss det nu och sj ja dom har inte så man kan hämta ut biljetter5 här.. hur ska ja ta mig till sverige igen???

"12 Men allvarligt? Har dom redan börjat med det? Det är ju inte klokt!! /Sylvia

det börja den 27augusti

Har också skrivit på.

Det har naturligtvis jag också, men jag är väldigt ARG på deras tillvägagångssätt.
De har INTE gått ut med något pressmeddelande, utan bara talat om det i sina nya tidtabeller!
DET gör mej ordentligt ARG. Kollade med Skånetrafiken och fick veta att varje länstrafik bestämmer om det ska gälla transporter med Swebus inom länet. Skånetrafiken har INTE denna bestämmelse och tänker inte införa denheller.
Till
Kontakta din egen länstrafik och hör vad de har för förslag på hur du ska ta dej hem. Om du har möjlighet att åka tåg, så gör det. SJ brukar ha djurkupéer och jag tror inte det är något tillägg på priset.

nu är krukset detta för det första har swebussen förbud i värmlands län att ta på och släppa av oss överallt bara vissa ställen vilket inte är många… men det ä inte riktigt det som är mitt problem då jag åker mellan Oslo Karlstad, utan mitt problem är just att dom nu när jag är i norge infört detta så kan inte komma till sverige med min katt med dom eller andra bussar och sj som ja skulle kunna åka med har inte så man kan hämta ut biljetter här i norge.. så från norge kommer ja inte om inte någon hämtar mig med bil eftersom jag inte har körkort… :(

#17 skriv inne på häst.ifokus att du inte kan ta dig. Det är just sånt här som jag inte vill att de skall ske.
Nej fler måste skriva på!

Påskrivet!!

kanon =)

# 2 Aha ja men då kan ja också skriva på ;)

Vill bara putta upp tråden lite grann och hoppas på att fler bestämmer sig för att skriva på!

ja jag går runt och puttar upp och svarar på frågor. Har fått över 600 namn nu. Är jätte glad men behöver lite till.

putt