Avelshanar
Jag skulle vilja veta vad det finns för avelshanar i stockholm och uppsala området??
Några snyggingar som vill visa upp sig??
Om du tänker på till Glimma, inte för att jag vet hur länge du vill vänta innan parning. Så är ju Banditen hos Miss Mikkus' väldigt fin! Han är iof bara 6 månader.. Men ändå ;)

Jag vill gärna visa upp våra två snyggingar, men dom är bara 6 mån den 3/10-07.
Första bilden: S* Englaflickornas Sebek kommer i framtiden paras med en mkt fin hona, mer säger jag inte just nu *hemlis*.
Andra bilden : Brorsan S* Englaflickornas Tutankhamun ska vi finna en hona till, men jag väntar på "rätt" hona, eftersom jag ska köpa in henne till våran lilla uppföderi, det är såå mkt man bör/ska tänka på, så det får ta sin tid, tur att jag får mkt hjälp från Linda Bjuvgård, som också är en HELT UNDERBAR människa/uppfödare, hon stöttar mig i allt och hjälper mig med det hon kan.
Tack Linda ,,för att du finns där hela tiden.
#2 Bilden var lite liten, så var det ju bara på Sebek.

#3 ajj då, såg det nu, men då förstorar jag den( blev dock inte bästa kvalitet på bilden), men skickar även denna bild på sebek*ler*
Ps. kolla gärna våran hemsida, ska uppdatera med nya bilder i helgen. www.fitnesscats.com

#8, hej, jo jag såg honom på utställningen i Heby och han är ju helt underbar i temperamentet
och framför allt en riktig snygging.
Här är vår nallebjörn, S*Silverfårans Bombadil n 09 24. Han bor i Bro tillsammans med svärmor S*Pole Positions Amalthea och frun S*Frostvikens Agnes alias Annsofie.
(Kan tillägga att han i allra högsta grad önskar sig en söt och villig fru just nu!
)

Tack… jag ville bara få lite koll på vad som finns =).. om man säger så.. hihi…

#2 Jätte fina killar ni har!!!
#8.. vilken stilig herre =)
Visste väl att det skulle finnas snygga killar där ute!!

#9… missade ju snygga nallebjörnen där i mitt tidigare inlägg… =) Jätte fin!!
#12 Fina killar!!! Har ni någon hemsa??
Jag har en rödspotted & vit hane på 1 ½ år! Hans bästa egenskaper är hans otroligt ljuvliga temprament och en super päls kvalité.
Namn: S*Tam-Trion's Dumle
Vikt: 5,1 kg
Stamtavla
(Står att han är tigré, men han är omregistrerad till spotted)
HCM-status: Normal (2007-08-09)
Mer info finns på min hemsida!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#15 Forts.
Har anmält honom till SKs utställning i november.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Putt

#14 ja då en hemsida finnes www.freewebs.com/tatassa

*putt* igen..

#22 Så fin… det var ju tråkigt att han blir kastrat då..

Han ska inte kastreras ännu om några månader skulle jag tro. Han finns fortfarande tillgänglig men kommer troligtvis att kastreras till vintern.

Men titta Assar, han är fin och stor det kan jag intyga om, bror till min Smeagol.

Hans bror är också snygg, men det är något speciellt med Sebek tycker jag och Jonna.