Silverpojkarna;-)
Nu är jag 10000% säker på att båda är silver :-)))
Aragorn är en NFO ns ( smoke )

Åhh.. de är ena riktiga sötnosar alla tre!
..fast jag skulle nog säga att även Aragorn är agouti.. 
Lycka till med dem!

Amadeus fina pojkar men Aragorn är min favorit. Jag tycker att han ser väldigt svartsmoke ut speciellt när man jämför med Action. Han är så lik sin farfar Smeagol.
Tack ska du ha 
Nä han är en non agouti, annars hadde han varit samma som sin bror Action.
Jag känner mycet väl igen det här då vi har haft flera smoke i uppfödningen genom tiderna 
Titta på den här och lägg god märke till pannan och runt ögonen.
Här ser man tydligen att dom båda är ns men Aragorn har mer spökmönster än Benita ( halvsyster ifrån kull nr 2 )

Söta!
Men jag håller med #4 om att Aragorn också är agouti, det klassiska M:et han har i pannan….. men men det kanske man inte kan lita på….
Lycka till med sötnosarna

Du har säkert rätt! Jag tyckte bara att han hade sådana tydliga "glasögon", mycket vitt på morrhårskuddarna och var så jättevit i öronen, men bilder kan ju vara missvisande.

..å jag är absolut ingen expert på svartsmoke.
Själv har jag haft två röda kattungar som jag var helt övertygad om var agouti, men som när de blev äldre visade sig vara solida. Det är inte alltid så lätt. 

Benita har grå haka, grå insida på öronen och och grå 'glasögon'. Aragorns markeringar är betydligt ljusare och det känns underligt att det skulle bero på stark blixt eller liknande.
Aragorn har däremot inte lika tydligt mönster som sin bror, men jag har svårt att tro att bilderna är så missvisande.

Jag tycker bara att han ser ut som sin farfar gjorde som kattunge. Tyvärr har min gamla data gått sönder där alla bilder på Smeagol som kattunge finns. Men även om han nu inte är smoke så är han min favorit ändå.
#7 - 8 - 9 - 10
Jag bilder kan vara missvisande men bara vänta så får ni se med tiden 
Alla katter har ju olika färjtoner. En svart katt kan ha mer brunt i pälsen enn andra svarta . osv..
En silver katt kan vara mer ljus silver enn andra silver och ha bruna toner i pälsen - mer eller mindre spökmönster osv… När man ser på Benita och Aragorn så ser man att Aragorn har mycket mer spökmönster enn Benita :-)
Aragorn ser inte alls ut att bli en agouti, och jag lovar att ni kommer att se skilnad om 1 - 2 veckor
Just nu har han en god del spökmönster. Jag har sett på andra smoke kattungar vi har haft att några spökar mer enn andra…hihi
Ränderna kommer att synas mycket mindre och han kommer att bli mycket mörkare.
Ett M i pannan har ingen betydelse av vilket mönster dom kan få.
En solid katt kan också ha ett M i pannan. Alla katter har ränder , fläckar oansett om dom är solida eller inte , bara på solida så ser man det inte så bra när pälsen har väkst färdig.
Det kommer det kommer…hihi
Men vad gissar ni?
NFO ns?
NFO ns 23?
NFO n 23?
Vilken färj har dom här på höger och vänster sida av den svart vita?