Härliga helgtråden
Äntligen är det fredag igen! Veckorna går så otroligt fort, tom ungarna kom fort in i sina vanliga skolgängor…Det är hopplöst på loven när de aldrig kommer i säng, en annan sitter och gäspar och gäspar och inser att tiden då man kröp ner hos dem och pussa dem godnatt helt plötsligt är över….Totte, S*Silverfårans Bombadil sitter på kvällarna brevid mig och tittar på mig med bedjande ögon , matte, kan vi inte gå och lägga oss nu. Så fort jag reser mig så dundrar katterna upp och hoppar i säng. De strår och trampar en stund och spinner högt, förutom Totte då, han har en hel del att berätta med sin kuttrande röst innan han somnar vid fotändan.
I morgon bär det av till Eskilstuna, (där rök den efterlängtade sovmorgonen) för änu en förhoppningsvis trevlig utställningsdag. Söndagen går åt till allt det andra man ska hinna med, städa, tvätta bla bla bla.
Så alla skogkattdiggare, här är tråden man kan skriva lite vad man vill i, även om vi älskar våra katter över allt annat så finns det ju trots liv i skymundan av dem oxå!
Ha en skön helg!

Åh hej o hå min lilla Totte han är då för goooooo han är som mor hans hon ligger hos mig vart jag än sitter eller ligger de är för gooooa!!
Ska Totte ställas i möra neeee va???

Ja, inte vart det sovmorgon imorgon inte
upp i ottan, packa katt och bil, sen E Tuna, syns imorgon
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

*Lycka till Er alla som ska till E Tuna. Vill också hålla tummarna för uppfödarna med stamnamnet S* Adamo`s (Ann Löfgren och Robban Andersson),, med deras vackra Ragdolls, håller mina tummar!! Än en gång STORT GRATTIS till nytillskottet.
*Kram Eva-Helen*

jaa..inte blir det sovmorron för min del imorron heller..har gått upp 04:45 5 dagar den här veckan o imorron bitti så blir det ännu tidigare iom att vi också ska till E-Tuna..går nog upp senast 04:30..pust..tur att man har sovmorron på söndag iaf..
//Stefan