Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 497 ggr
Mylingens
0

Provar igen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår lade jag ut bilder på mina småttingar men hela tråden försvann igen tyvärr efter en stund. Så nu gör jag ett nytt försök!

Jag har ju köpt ny kamera och då måste jag bara få visa lite bilder eftersom jag har fotograferat som en tokig här hemma Glad. Kattungarna har hunnit bli 8-9 veckor nu och i eftermiddag ska de iväg och få sin första spruta. Först ut är Filurifax som ska flytta till Brastad utanför Lysekil. //Kaisa

Mylingens
0

…näste man ut är Slim Slagsmålskatt, han ska flytta till Oxie strax här utanför Malmö.

Mylingens
0

…här kommer Gycklarjerry. Han flyttar till min kusin i Malmö och kommer att kallas för Bus.

Mylingens
0

…här kommer en kille som är sin pappa Sims upp idagen! Han heter Silverpilen och ska flytta till Malmö.

Mylingens
0

…här är Silverpilens syster, Månstråle. Hon ska flytta hem till min lillasyster och har vi tur kommer hon med till Kungälv i december.

Mylingens
0

…här är en vit kille som är odd-eyed, Braveheart, han flyttar till Kalmar.

Sagolika
0

Fina! Speciellt Leighs bebbar Glad

Mylingens
0

…här kommer den sista bilden, jag lovar Oskyldig. Det är vår blå/vita tjej som fortfarande är till salu. //Kaisa

Mylingens
0

#6 Hihi…tack! Ja… bebisarna efter Leigh blev inte så dumma! Filurifax och Slim är helt underbara tycker jag. //Kaisa

Sagolika
0

Mm, sötnosar! Kyss

LittleL
0

Det är bara att gratulera, både till fina kattungar, vackra bilder och till turen att nästan alla blivit sålda redan. Jag tycker att din lilla blå är väldigt charmig iaf;)) /Sylvia

Mylingens
0

#10 Tack Sylvia! Ja den blå/vita honan, American Beauty, är inte så dum, har dock lite för små öron tycker jag, syskonens är större. Men men…vi får väl se vad det blir av henne. //Kaisa

kerstin2181
0

Dom är underbara, så det är inte konstigt att du har dem bokadeFlört pussa dom allihop, från Örebroligan

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

ariel
0

Jättefina alla kissarnaGladJag vill också ha en ny kamera men får vänta ett tag till… Tycker att den blåvita honan är så söt.

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Mettan
0

Så underbara de är allihop! Jag tycker skogisarna är "väldigt mycket katt". Det är härliga katter

Carrocs
0

Mina svärföräldra bor i Brastad!

Det är fint där tycker jag. :)

Mylingens
0

Tack allihopa! Vi har precis varit hos veterinären för den 1:a sprutan och det var ett vilt protesterande gäng. Det var de första kattungar som har så tydligt visat att de inte alls ville ha någon spruta. Men sprutan fick de allihopa och nu är det skönt att det är över för denna gången.

Här är en bild på Bombalurina. //Kaisa

Mylingens
0

Måste bara visa en bild på syskonparet som är till salu, tog nya foton på dom idag. Det är Mad Max, ns 03 22, och American Beauty, a 03. Dom blev 9 veckor igår och är så otroligt charmiga och sociala. Mad Max har stora öron som står rakt upp på huvudet nu, precis som pappa Chanté hade när han var i samma ålder. Men vi får hoppas att de faller på plats när han blir äldre, det har ju pappas gjort. //Kaisa

Mylingens
0

…haha, kolla här! Måste bara visa att dett fotot oxå, här visar Beauty vem som har övertaget! Räcka ut tungan //Kaisa