Provar igen...
Igår lade jag ut bilder på mina småttingar men hela tråden försvann igen tyvärr efter en stund. Så nu gör jag ett nytt försök!
Jag har ju köpt ny kamera och då måste jag bara få visa lite bilder eftersom jag har fotograferat som en tokig här hemma
. Kattungarna har hunnit bli 8-9 veckor nu och i eftermiddag ska de iväg och få sin första spruta. Först ut är Filurifax som ska flytta till Brastad utanför Lysekil. //Kaisa

Fina! Speciellt Leighs bebbar 

Mm, sötnosar! 

Det är bara att gratulera, både till fina kattungar, vackra bilder och till turen att nästan alla blivit sålda redan. Jag tycker att din lilla blå är väldigt charmig iaf;)) /Sylvia

#10 Tack Sylvia! Ja den blå/vita honan, American Beauty, är inte så dum, har dock lite för små öron tycker jag, syskonens är större. Men men…vi får väl se vad det blir av henne. //Kaisa

Dom är underbara, så det är inte konstigt att du har dem bokade
pussa dom allihop, från Örebroligan
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Jättefina alla kissarna
Jag vill också ha en ny kamera men får vänta ett tag till… Tycker att den blåvita honan är så söt.
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Så underbara de är allihop! Jag tycker skogisarna är "väldigt mycket katt". Det är härliga katter
Mina svärföräldra bor i Brastad!
Det är fint där tycker jag. :)

Tack allihopa! Vi har precis varit hos veterinären för den 1:a sprutan och det var ett vilt protesterande gäng. Det var de första kattungar som har så tydligt visat att de inte alls ville ha någon spruta. Men sprutan fick de allihopa och nu är det skönt att det är över för denna gången.
Här är en bild på Bombalurina. //Kaisa

Måste bara visa en bild på syskonparet som är till salu, tog nya foton på dom idag. Det är Mad Max, ns 03 22, och American Beauty, a 03. Dom blev 9 veckor igår och är så otroligt charmiga och sociala. Mad Max har stora öron som står rakt upp på huvudet nu, precis som pappa Chanté hade när han var i samma ålder. Men vi får hoppas att de faller på plats när han blir äldre, det har ju pappas gjort. //Kaisa

. Det är vår blå/vita tjej som fortfarande är till salu. //Kaisa
//Kaisa