samåkning till eskelstuna??
hej jag ska till elskelstuna i den 1 sep undrar om nån mer ska ditt skulle behöva samåka med nån. skälklart så dellar vi på bensinen. jag bor i sollentuna.

oj jag menar eskelstuna

Ja se till att fixa så Lina och hennes lilla kisse kommer till Eskilstuna nu.. jag lovar er bra sällskap 

Sorry, fel håll för oss, vi åker från Örebro
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Puttar upp å hoppas någon kan hjälpa anemon med matte till eskilstuna!
Sanna

datan hemma är inte på humör. så hoppas jag får svar snart. anars så blir det svårt att åka ner *snyft*

Måste finnas folk som bor åt ditt håll, vilken är eran närmaste klubb? hemsida? skriv en förfrågan där?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Jag har lagt ut förfrågan på ett annat forum med (eller rättare sagt sanna ;)) så vi kämpar för dig

puttar.. nån sthlmare borde ju kunna få plats med en människa till

ja du kan ju ringa mig sen verkar inte vara non som vill åka ditt….

jag vet 2st som bor på andra sidan stan som kan tänka sig plocka upp dig om du åker lite mot dom på morgonen

Hoppas verkligen att det löser sig för dig med skjuts så att du tar dig till utställningen.

#11 annars fixar jag boende åt henne i västerås så visst kommer hon bara skönast att slippa sova borta.. min Anemone ska dit på ett eller annat sätt och självklart henne trevliga matte Lina

ja vi får se hur det går… anars så får jag ta det en annan gång.. dotgten börgar bli sjuk oxå.. ring om du hör nåt..