Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 420 ggr
lina10
0

samåkning till eskelstuna??

hej jag ska till elskelstuna i den 1 sep undrar om nån mer ska ditt skulle behöva samåka med nån. skälklart så dellar vi på bensinen. jag bor i sollentuna.

lina10
0

oj jag menar eskelstuna

Juliette-
0

Ja se till att fixa så Lina och hennes lilla kisse kommer till Eskilstuna nu.. jag lovar er bra sällskap Flört

kerstin2181
0

Sorry, fel håll för oss, vi åker från Örebro

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

SannaE
0

Puttar upp å hoppas någon kan hjälpa anemon med matte till eskilstuna!

Sanna

lina10
0

datan hemma är inte på humör. så hoppas jag får svar snart. anars så blir det svårt att åka ner *snyft*

kerstin2181
0

Måste finnas folk som bor åt ditt håll, vilken är eran närmaste klubb? hemsida? skriv en förfrågan där?

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Juliette-
0

Jag har lagt ut förfrågan på ett annat forum med (eller rättare sagt sanna ;)) så vi kämpar för dig

Juliette-
0

puttar.. nån sthlmare borde ju kunna få plats med en människa till

lina10
0

ja du kan ju ringa mig sen verkar inte vara non som vill åka ditt….Gråter

Juliette-
0

jag vet 2st som bor på andra sidan stan som kan tänka sig plocka upp dig om du åker lite mot dom på morgonen

solfager
0

Hoppas verkligen att det löser sig för dig med skjuts så att du tar dig till utställningen.

Juliette-
0

#11 annars fixar jag boende åt henne i västerås så visst kommer hon bara skönast att slippa sova borta.. min Anemone ska dit på ett eller annat sätt och självklart henne trevliga matte Lina

lina10
0

ja vi får se hur det går… anars så får jag ta det en annan gång.. dotgten börgar bli sjuk oxå.. ring om du hör nåt..